זאת כחלק מגיוס חדש בהיקף של 25 מליון דולר בהובלת גוגל וונצ'רס. קרן JVP, המשקיעה הגדולה בחברה, משתתפת בגיוס יחד עם המשקיעים הקיימים * נניט נמצאת בצמיחה מואצת: הכנסות החברה צמחו במעל 130% וכמות המשתמשים הוכפלה במהלך 2020. הגיוס נועד להאיץ מכירות החברה
נניט (Nanit), – הסטארטאפ הישראלי שפיתח טכנולוגיה המאפשרת להורים מעקב וניתוח מרחוק אחר התפתחות ובריאות התינוקות שלהם, מודיעה על השלמת סבב גיוס של 25 מליון דולר בהובלת גוגל וונצ'רס (GV) והמשקיעים הקיימים: קרן JVP – המשקיעה הגדולה בחברה -והקרנות האמריקאיות Upfront, RRE ו -Rho . גיוס זה מביא את סך ההשקעות בנניט ל 75 מליון דולר.
סבב הגיוס יאפשר לנניט לעמוד בביקושים הגוברים למוצרי החברה לצד השקעה בתשתיות, גיוס עובדים והמשך מחקר ופיתוח שיובילו להשקתם של מוצרים ושירותים חדשים לשוק. בנוסף, החברה מתכננת התרחבות לשווקים גלובליים חדשים.
הגיוס מגיע בהמשך לשנה יוצאת דופן עבור Nanit בה החברה חוותה צמיחה מואצת; כמות המשתמשים באפליקציה של נניט הוכפלה והכנסות החברה צמחו במעל 130 אחוז. הביקוש הגובר למוצרים של נניט נובע מהיכולת לספק להורים מידע בזמן אמת ונתונים אישיים על התפתחות ובריאות התינוק הישר לנייד שלהם.
המוצר של נניט נשען על מצלמה ייחודית באלגוריתמיקה מבוססת בינה מלאכותית (AI) הממוקמת מעל מיטת התינוק. באמצעות ראייה ממוחשבת מתקדמת, המצלמה מסוגלת להאזין ולצפות בכל רגע נתון בכל מה שמתרחש במיטת התינוק וסביבתה. בעזרת מערכת למידה עצמית ומעקב נתונים על שנת התינוק המצלמה מספקת להורים תובנות יעילות המסייעות להם לעקוב מרחוק אחר התפתחות ובריאות התינוק שלהם וללמוד ולקבל עצות מעשיות לשיפור שנת הילדים. קולקציית מוצרי הביגוד לתינוקות של נניט, מתממשקת עם המצלמה ומאפשרת להורים לעקוב מרחוק אחרי קצב הנשימה של התינוק ללא צורך בחיבור לאלקטרודות או סנסוריים. כל אלו מתחברים יחד לאפליקציה של נניט המספקת להורים תמונה רחבה על איכות שנת התינוקות שלהם לצד תובנות מעמיקות שמאפשרות להורים ולתינוקות לישון טוב יותר בשנים הראשונות הקריטיות להתפתחות הילד.
נניט, שהפכה למובילת שוק בתחומה, חשפה לאחרונה את הדור הבא של מצלמת ה – HD המותאמת לחדר התינוקות הדיגיטאלי "Nanit Pro" ו Smart Sheets (סדין חכם), הסדין היחיד והראשון מסוגו המאפשר להורים למדוד את גובה התינוק ולעקוב אחרי גדילתו באמצעות ראיה ממוחשבת.
מוצרי הדגל החדשים של נניט נמכרים בכל רחבי ארה"ב וקנדה ברשתות המובילות כולל: אמזון, Best Buy, Buy Buy Baby, Pottery Barn Kids, Target, .
"אנחנו מתרגשים וגאים ביכולת של נניט לתמוך במשפחות לאורך מסע ההורות שלהם ומאמינים שיש עוד אינספור אפשרויות, כיום ובעתיד, לספק להורים תובנות אישיות על בריאות והתפתחות הילד שלהם שמעולם לא ראינו בעבר", אומרת שרה דורסט, המנכ"לית של נניט. "הגיבוי החזק שאנחנו זוכים מצד המשקיעים שלנו והקהילה העולמית הצומחת של המשתמשים הנאמנים שלנו, מסייעים לנו להמשיך ולהציע פתרונות חדשניים שיקלו על אתגר ההורות בעידן החדש".
כחלק מסבב הגיוס החדש פרדריק דיאם, שותפה ב-GV, מצטרפת לדירקטוריון של נניט הכולל את, אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP, מרק סאסטר, שותף בUpfront; ויל פורטיוס, שותף בRRE וחברת הדירקטוריון מיקה מילסטון־שרוף, לשעבר ה COO של רשת Buy Buy Baby.
"נניט מובילה את האבולוציה של בריאות דיגיטאלית להורים ולתינוקות, באמצעות השימוש הייחודי בבינה מלאכותית וראייה ממוחשבת", אומרת פרדריק דיאם, שותפה בגוגל וונצ'רס (GV), "אני מצפה לעבודה המשותפת עם נניט, המביאה את חווית ההורות אל העולם החדש ומאפשרת להורים ולמשפחות להישאר מעודכנים בנוגע לבריאות ילדיהם ולקבל תובנות משמעותיות ונתונים חשובים על הילד".
"ההצטרפות של גוגל וונצ'רס מחזקת את מעמדה של נניט כמובילת קטגוריה עולמית שעושה את המהפכה הדיגיטלית החדשה בחדר השינה של הילדים," אומר אראל מרגלית, מייסד ויו"ר קרן JVP, "את המהפיכה הזו מובילות נשים שמביאות איתן נסיון עשיר, ידע ומקצוענות שהופכת את נניט לדבר ענק ולאחת החברות הכי מעניינות בארה"ב. נניט מביאה תרבות חדשה ומאפשרת להורים הצעירים לגדל ילדים ולעבוד בביטחון ועם יותר שקט"