הצעד נעשה על רקע מלחמת המחירים המתמשכת בין טסלה ליצרניות רכב חשמלי (EV) אחרות. החברה הודיעה כי היא צופה הכנסות בטווח של 1.5-1.6 מיליארד דולר, לעומת תחזית קודמת של 1.8-1.9 מיליארד דולר
מובילאיי חתכה את תחזית ההכנסות שלה לשנה זו על רקע מלחמת המחירים המתמשכת בין טסלה ליצרניות רכב חשמלי (EV) אחרות. החברה הודיעה כי היא צופה הכנסות בטווח של 1.5-1.6 מיליארד דולר, לעומת תחזית קודמת של 1.8-1.9 מיליארד דולר.
מובילאיי האשימה את מלחמת המחירים בשוק הרכב החשמלי בקיצוץ בתחזיותיה. טסלה מורידה את מחירי כלי הרכב החשמליים שלה, ומפעילה לחץ על יצרנים אחרים לעשות את אותו הדבר. זה הביא לשולי רווח נמוכים יותר עבור החברות העוסקות בייצור רכיבים לרכבים חשמליים, כולל מובילאיי.
מובילאיי מספקת מערכות סיוע מתקדמות לנהג (ADAS) וטכנולוגיית נהיגה אוטונומית למספר יצרניות רכב, ביניהן BMW וג'נרל מוטורס.
מלחמת המחירים בשוק הרכב החשמלי החריפה ככל שיצרניות רכב נוספות נכנסו לשוק, מה שמפעיל לחץ על שחקניות מבוססות כמו טסלה. חברות כמו פורד, ג'נרל מוטורס ופולקסווגן השיקו כולן כלי רכב חשמליים משלהן בשנים האחרונות, מה שהגביר את התחרות והוריד מחירים.
למרות הקיצוץ בתחזית ההכנסות, מנכ"ל מובילאיי, אמנון שעשוע, נותר אופטימי לגבי עתיד החברה. הוא אמר כי הטכנולוגיה של החברה ממוצבת היטב כדי ליהנות מהמעבר לרכבים חשמליים ואוטונומיים, וכי מובילאיי תמשיך להשקיע במחקר ופיתוח כדי להקדים את המתחרים.