בראיון ל-Chiportal מסביר כילף כי במהלך שנתיים בחנה אותה קבוצה את מוצריהן של עשרות חברות לידאר ובסוף בחרה באינוויז. לדבריו כי החברה נערכת לייצור המוני של הגלאי InnovizTwo ואת שכבת התוכנה לראייה ממוחשבת ותתרחב לבניין חדש בראש העין
"מכירות ישירות של מערכת הלידאר של אינוויז לאחת מקבוצות הרכב הגדולות תקפיץ את החברה למחוזות גבוהים אחרי הדחיפה של ב.מ.וו" כך אומר עומר כילף, מנכ"ל ושותף בחברת אינוויז בראיון ל-Chiportal בעקבות ההכרזה היום (ב', 2/5/22( על כך שאחת מייצרניות הרכב הגדולות בעולם בחרה באינוויז להיות ספק הלידאר (LiDAR) הישיר שלה למגוון מותגי הרכב שתחת הקבוצה. החברה מנועה בינתיים לפרסם את שם הקבוצה.
"אנחנו גאים להיות הספק הישיר עבור אחת מחברות הרכב מהגדולות בעולם לרכבים בייצור סדרתי של הקבוצה." כ ך אומר בראיון ל-Chiportal עומר כילף מנכ"ל אינוויז בעקבות ההודעה מוקדם יותר היום על זכייתה במכרז בו גברה על עשרות חברות לידאר מרחבי העולם, במסגרתו תספק ישירות את הלידאר שלה, בהודעת החברה נמסר: זוהי הזכייה השלישית של אינוויז בפרויקט של ספק רכב מוביל והחברה התחרתה עליו מול ספקי הלידאר המובילים בעולם לאורך השנתיים האחרונות, תוך עמידה בתנאי מכרז מחמירים ודקדקניים. הזכייה תגדיל את סך ההזמנות הצפוי ב-4 מילארד דולר, לסך הכל 6.6 מיליארד דולר."אנחנו גאים להיות הספק הישיר עבור אחת מחברות הרכב מהגדולות בעולם ולספק את הלידאר פורץ- הדרך שלנו, InnovizTwo, לרכבים בייצור סדרתי של הקבוצה", אמר מנכ"ל החברה ושותף-מייסד בה, עומר כילף. "העובדה שנבחרנו על ידי מותג רכב גלובלי מוביל מהווה זרז משמעותי עבור החברה, ואנו מצפים שתשפיע על כל התעשייה אשר חיכתה להחלטה מסדר גודל כזה. אנחנו מצפים שהיקף העסקה עוד יגדל ככל שחברות נוספות בתוך הקבוצה יאמצו את הפלטפורמה שלנו, ולא רק הן, שיצרנים נוספים יאמצו את ההחלטה הנ"ל עבור תוכניות הרכב האוטונומי שלהן".
בראיון ל-Chiportal אומר כילף: "זה פרויקט שאנחנו עובדים עליו שנתיים ניהלנו תהליך של שנתיים בהם השקענו לא מעט מאמץ, לקחנו סיכון גבוה. יש שני היבטים חשובים של העסקה הנוכחית לעומת העסקאות הקודמות והחשובות כשלעצמן עם ב.מ.וו : ראשית אנו נמכור את המערכות ישירות ולא דרך ספקית רכיבים לרכב זאת לעומת ב.מ.וו שם היינו ספק TIER 2.
מדובר במספר דגמים מכל המותגים בקבוצה, גודל העסקה באיזור 4 מיליארד דולר וכן צופים שהמספר יעלה כאשר מותגים נוספים בקבוצה כבר בוחנים את האופן שבו הם יכולים להשתמש בטכנולוגיה."
"מן הסתם זה אירוע מאוד גדול. זו פעם ראשונה שמתקבלת החלטה לייצור סדרתי על ידי חברה בסדר גודל כזה, בגלל זה השקענו לא מעט מאמץ זה אירוע מאוד משמעותי כי ברור שחברות רכב קטנות תוכלנה לבחור בטכנולוגיה שהולכת לשוק שבו נמצאות הקבוצות הגדולות."
"היותנו ספק ישיר של קבוצה גדולה אחרי שהם בחנו עשרות טכנולוגיות הלידארים במשך שנתיים תיתן דחיפה חזקה של הטכנולוגיה שלנו ל חברות אחרות .מן הסתם נוכל להיות מאוד תחרותיים במחיר ובאיכות בזכות הייצור ההמוני. מדובר במפנה בהסטוריה של הקבוצה."
"המוצר החדש, InnovizTwo הוא מדהים בפני עצמו. הוא הרבה יותר זול, הרבה יותר פשוט לייצור, אני מאמין שיוכל להיות חלק מהרבה פלטפורמות. ב- InnovizTwo ביצענו שיפורים בשבב של פי 30 – לרבות הכפלת הרזולוציה פי 4, גם הפרמטרים טווח ושדה הראיה שופרו פי 2, הכפלנו את קצב הפריימים לשניה, את טווח הרגישות והורדנו את המחיר בשבעים אחוז.:
"מדובר בקפיצת מדרגה שהיתה הכרחית כדי שנוכל להיות מסוגלים להציע את הטכנולוגיה שלנו לא רק למכוניות בדרגת אוטונומיה 3, שהם בעיקר פרימיום אלא גם לרוב המוחלט של המכוניות – בדרגת אוטונומיה 2. בפיתוח המוצר השתמשנו בהרבה תובנות שלמדונו מהמוצר הראשון – בכל הקשור ל תוכנות, אלגוריתמיקה, התאמה טובה יותר לשימושי רכב.. אינוויז החברה עם הכי הרבה נסיון שנותנת ליידרים לענף הרכב עכשיו וההסכם הנוכחי יגביר זאת עוד יותר."
מה הלאה?
"אנו הולכים להמשיך בפעילות שלנו, עוברים לבניין גדול בהרבה, נמשיך לפתח טכנולוגיות להפוך את אינוויז לשחקן סופר משמעותי בתעשייה, כבר כעת היא כזו היא אבל תמשיך לגדול ותהפוך את תעשיית הרכב בישראל להרבה יותר משמעותית."