פתרון סוכן הלקוח הווירטואלי (VICA) של Callversoמטפלת בשיחות באמצעות סוכנים וירטואליים. השירות פרוס אצל שתיים מקופות החולים הגדולות. הוספת הסוכן הווירטואלי של Callverso לפורטפוליו של Voice.ai תחזק עוד יותר את היכולת של אודיוקודס לספק פתרונות ל-contact centers על מנת לשפר את חווית הלקוח שלהם תוך הפחתת עלויות תפעול
אודיוקודס (Nasdaq: AUDC) מדווחת היום כי רכשה את Callverso, ספקית מובילה של פתרונות בינה מלאכותית וטכנולוגיית עיבוד שפה טבעית ל-contact centers.
פתרון הסוכן הווירטואלי של Callverso מופעל בהצלחה אצל ספקי שירותי בריאות, שירותי תשתית ושירותים נוספים בישראל, שם הוא ממכן את הפעולה של משימות עסקיות מורכבות במוקדי שירות כגון תזמון תורים רפואיים ותשלומי חשבוניות.
"Callverso היא ספקית ארוכת-שנים של כללית, הפתרונות שלהם נפרסים במוקד השירות שלנו וב-1,600 מרפאות של כללית מזה 8 שנים", ציין מרקו גבאי, מנהל טכנולוגיות שירות ושיווק בכללית, ספקית שירותי הבריאות הגדולה בישראל. "פרסנו את (VICA) בשלבים המוקדמים של מגפת הקורונה על מנת לתאם בדיקות PCR ולספק ללקוחות את תוצאות הבדיקה. VICA אפשרה לנו להתמודד עם הגידול העצום במספר השיחות למוקד השירות שלנו ביעילות, תוך הפחתה דרמטית בעלויות התפעול שלנו".
רכישה זו מאפשרת לאודיוקודס להוסיף את היכולות יוצאות הדופן של Callverso ב Conversational AI לפורטפוליו הפתרונות החדשניים למוקדי שירות ושירותי Live CX של אודיוקודס, המכסים כבר כעת קישוריות קולית באיכות גבוהה, פתרונות עבודה מהבית, התקשרות בלחיצת כפתור ושילוב ערוצי קול לצ'אטבוטים".
"הרכישה של Callverso מציבה את אודיוקודס בעמדה חזקה יותר לשרת את השימוש הגובר של שירותי בינה מלאכותית לשיחות במוקדי שירות ", ציין שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס. "הטכנולוגיה והמומחיות של Callverso בפיתוח ובפריסה של פתרונות בינה מלאכותית לטיפול בשיחות ישלימו ביעילות את היצע ה-Voice.ai הקיים של אודיוקודס ויהוו גורם מרכזי במודרניזציה של תפעול מוקדי שירות".
התמורה עבור עסקה זו תהיה מורכבת ממזומן בתוספת הסדר earn-out המבוסס על השגת יעדי מכירות במהלך 3 השנים הקרובות. בעקבות העסקה, Callverso הפכה להיות חברה בת בבעלות מלאה של אודיוקודס. העסקה נסגרה ב-10 בנובמבר 2021.