הטכנולוגיה של אינוביז הישראלית נמצאת ברכבים של ב.מ.וו אבל ב-CES הציגה החברה גם יישומי עיר חכמה ובית חכם. דוד אוברמן, סמנכ"ל באינוביז, הציג את Innovis One – הגרסה החדשה של מערכת הלידר לרכב שהחברה פיתחה יחד עם ב.מ.וו, וזו תשתמש בה במכוניות שהיא תייצר החל מ-2021. ב.מ.וו היא אחת המשקיעות העיקריות בחברה, יחד עם סופטבנק וסמסונג. לידר, או מכ"ם אור, הוא אחד החיישנים החשובים שיותקנו במכוניות אוטונומיות. הוא שולח פולסים של אור וקולט אותם בחזרה. "בהינתן מהירות האור, מחלקים את הזמן שלקח לקרן לחזור בשתיים ויודעים בדיוק היכן ממוקם כל עצם – אדם, משאית, אופניים וכו' – במרחב", אמר אוברמן.
לידר אינה טכנולוגיה חדשה, אך יש לה שתי בעיות: המחיר, שהמתקינים אותה במכוניות שילמו עליה יותר מאשר על המכונית עצמה, והחלקים הנעים, שגורמים לחיישן להתקלקל בתוך שנה. ב.מ.וו סייעה לאינוביז להביא את המוצר שלה לדרגה שמתאימה לכלי רכב, לאחר בדיקות הרעדות וטמפרטורה.
אוברמן ציין כי פרט לרכבים, "המערכת מסוגלת לסייע במניעת תאונות בנייה. חברות בניה ביפן מתקינות אותה על עגורנים, וכך מקבלות מיפוי תלת ממדי של הסביבה והתרעה מפני מצב שבו עגורן אחד עלול לפגוע באחר. עוד יישומים של המערכת הם לטובת ניווט ספינות בתוך נמלים ומעקב אחר צמיחה של יבולים בחקלאות, שיאפשר ניהול אוטונומי של השדות. תחום אחר הוא לבדוק שקשישים שסובלים מדמנציה לא יפלו מהמיטה. למעשה, אפשר יהיה להשתמש בלידר לדברים שחשבו עליהם וגם ליישומים שטרם הומצאו".