NVIDIA פרסמה את הדוחות הכספיים שלה לרבעון ה-3 לשנה הפיסקלית 2022. ממנו עולה כי נשבר שיא ההכנסות וזה עומד על 7.10 מיליארד דולר ברבעון החולף, עלייה של 50% מהשנה הקודמת
בדוחות הכספיים שפורסמו עבור Q3 לשנה פיסקלית 2022 שהסתיים ב-31 באוקטובר 2021, רשמה אנבידיה הכנסות שיא של 7.10 מיליארד דולר, עלייה של 50% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה, ועלייה של 9% בהשוואה לרבעון הקודם (Q2FY22). החברה רשמה הכנסות שיא בתחומי הגיימינג, מרכזי נתונים (Data Center) וב-Professional Visualization. עבור הרבעון הרביעי של השנה הפיסקלית 2022 (Q4FY22), מצפה אנבידיה להכנסות של 7.40 מיליארד דולר, פלוס מינוס 2%.
מייסד ומנכ"ל החברה, ג'נסן וואנג, אמר: "הרבעון השלישי היה יוצא מן הכלל, והוא נחתם עם שיא בהכנסות. הביקוש לטכנולוגיות NVIDIA AI ממשיך להתגבר, עם יותר מ-25,000 חברות שכבר מאמצות את טכנולוגיות הבינה המלאכותית. בנוסף, NVIDIA RTX המציאה מחדש את הגרפיקה הממוחשבת עם Ray-Tracing ובינה מלאכותית, והיא השדרוג האידיאלי עבור השוק הגדול והצומח של גיימרים ויוצרים, כמו גם מעצבים ואנשי מקצוע נוספים הבונים תחנות-עבודה בבית.
"סדרת כנסי GTC שלנו מציגה את התרחבותו עולם המחשוב המואץ של NVIDIA. כנס GTC שהתקיים בשבוע שעבר היה המוצלח ביותר שלנו עד כה, כשהוא מדגיש את מגוון היישומים לטכנולוגיות השונות, בהם הלוגיסטיקה של שרשרת האספקה, הגנת-סייבר, עיבוד שפה טבעית (NLP), מחקר במחשוב קוונטי, רובוטיקה, מכוניות אוטונומיות, מדעי האקלים וביולוגיה דיגיטלית.
"Omniverse היה נושא משמעותי מאוד בכנס ה-GTC בשבוע שעבר. הצגנו את האפשרויות הרבות שנפתחות ברגע שאנו יכולים להיכנס לעולמות וירטואליים. פלטפורמת Omniverse תשמש אותנו במגוון תחומים, החל מעיצוב משותף (Collaborative Design), שירות לקוחות באמצעות אווטארים ושיחות וידאו, ועד לתאומים דיגיטליים (Digital Twins) של מפעלים, ואפילו ערים שלמות. פלטפורמת Omniverse מאגדת את המומחיות של NVIDIA בתחומי בינה מלאכותית, סימולציה, גרפיקה ותשתיות מחשוב. זהו רק קצה הקרחון של מה שעתיד לבוא", מסכם וואנג.
התווספה הכנסה של מלאנוקס !!!!!