"ההכנסות ברבעון השלישי של 2022 היוו שיא עבור ואלנס, ושיקפו את הביקוש הגובר למוצרי הקישוריות המובילים בתעשייה שלנו", אמר גדעון בן-צבי, מנכ"ל ואלנס
ואלנס(NYSE: VLN), ספקית פתרונות קישוריות במהירות גבוהה לשוקי האודיו-וידאו והרכב, דיווחה על תוצאות כספיות לרבעון השלישי שהסתיים ב-30 בספטמבר 2022.
הכנסות שיא רבעוניות של 23.1 מיליון דולר, עלייה של 21.3% לעומת הרבעון השלישי של 2021 ועלייה של 2.9% לעומת הרבעון השני של 2022
הרווח הגולמי על בסיס GAAP ברבעון השלישי של 2022 עמד על 69.7% בהשוואה ל-72.4% ברבעון השלישי של 2021, והוא משקף חלק גבוה יותר מההכנסות מעסקי הרכב של החברה (הרווח הגולמי Non-GAAP עמד על 70.5% בהשוואה ל-72.7% ברבעון השלישי של 2021)
ההפסד הנקי GAAP ברבעון השלישי של שנת 2022 הסתכם ב-5.3 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 8.5 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2021, והפסד EBITDA מתואם ברבעון השלישי הסתכם ב-1.7 מיליון דולר, בהשוואה ל-2.7 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2021
"ההכנסות ברבעון השלישי של 2022 היוו שיא עבור ואלנס, ושיקפו את הביקוש הגובר למוצרי הקישוריות המובילים בתעשייה שלנו", אמר גדעון בן-צבי, מנכ"ל ואלנס. "עסקי האודיו-וידאו שלנו המשיכו להתרחב ליישומים וורטיקלים חדשים – החל מתאגידים, חינוך ותעשייה, וכלה ברפואה ועוד. בתחום הרכב, אנו מצפים להכפיל את הכנסותינו בשנת 2022 בהשוואה לשנת 2021 ומצפים להכפיל עוד יותר בשנת 2023 בהשוואה לשנת 2022. קיבלנו RFIs ראשוניים עבור ערכות השבבים VA7000 A-PHY שלנו, אבן דרך חשובה לקראת האימוץ הצפוי של פתרון קישוריות מתקדם זה, כאשר לקוחות פוטנציאליים של יצרני ציוד מקורי לרכב ו- Tier 1 ממשיכים להתקדם בפיתוחים שלהם. אנו בדרך לזכיות עיצוב ראשונות בשנה הבאה עם ייצור המוני שצפוי להתחיל בשנת 2025.
"מאז שיצאנו להנפקה ברבעון השלישי אשתקד, חרגנו לטובה מהיעדים העסקיים שלנו והתקדמנו משמעותית מול היעדים העסקיים ואסטרטגיית הצמיחה שלנו, שנתמכת על ידי המאזן האיתן שלנו. אנו מאמינים שיש לנו מספיק משאבים כדי להמשיך להשקיע ולהרחיב את היתרונות התחרותיים שלנו, לשפר את סל המוצרים שלנו ולהגדיל את הנוכחות שלנו בשוק. אנו נשארים ממוקדים בהזדמנויות הטובות ביותר שאנו מאמינים שיניעו צמיחה ורווחיות בנות קיימא לטווח הארוך עבור החברה וכל בעלי העניין שלה".