חטיבת התקשורת בחברת מיטווך, זכתה בפרוייקט להקמת רשת תקשורת נתונים וטלפוניה במפעל ייצור האוטובוסים החדש של קבוצת "הארגז", הממוקם בתימורים שבדרום הארץ. מערך תקשורת הנתונים והטלפוניה שהוקם בקבוצה, מבוסס על מוצרי חברת Avaya'מקצה לקצה' המספק פתרון לצרכי התקשורת המתקדמים של העובדים, בתחום המיתוג, בתחום מערך שרותי הטלפונייה והן בשירותי הערך המוסף.
המערכת שהותקנה בקבוצת הארגז מבוססת על מתגי Backboneבדגם Avaya VSP 7000 המחוברים בינם בשני ערוצי 10Gbps. בריכוזים מרוחקים הותקנו מתגי Avaya ממשפחתERS4800 התומכים בתקן POE+ להזנה של טלפוני IP, המחוברים למתגי הBackbone בערוצי10Gbps . כחלק מהפתרון הותקנה מערכת טלפוניה מתקדמת הכוללת שרתים מדגם Avaya S8300המשלבים יישומיUnified Messaging.
קבוצת הארגז שנוסדה באוגוסט 1932, הינה מהחברות הוותיקות בתעשייה בישראל, והיא כוללת מפעלים העוסקים בפיתוח, תכנון וייצור אוטובוסים, ייצור מבנים תעשייתיים ויבילים, ייצור פתרונות כוללים למערכות אחסנה, קירור ותצוגה, ייצור מוצרי מתכת מתקדמים לשוק הביטחוני ומערכות זיווד מתקדמות לתעשיית ההי-טק.
מנהל מערכות המידע בקבוצת "הארגז", יגאל אוזל, מציין כי הבחירה בחברת מיטווך ובמוצרי AVAYA הייתה לאחר תהליך בחינה של מספר ספקים, וכי הבחירה במיטווך היתה בעיקר בשל יכולותיה המשולבות של מיטווך הן בתחום ה- DATA והן בתחום הטלפונייה. "מיטווך התקינה את המערכות באופן מהיר ומקצועי שאיפשר לקבוצת "הארגז" לבצע את ההעתקה ללא הפרעה לתהליך העבודה השוטף ".
"טלפוניית ה- IP מחליפה כיום ביותר ויותר ארגונים את הטלפוניה המסורתית, וטומנת בתוכה יתרונות עסקיים וטכנולוגיים רבים", אומר מנהל חטיבת התקשורת בחברת מיטווך, אופיר בר אורין. "היא מאפשרת לארגון לייעל באופן משמעותי את התהליכים העסקיים ולקצר את זמני התגובה ומביאה לחסכון בעלויות התקשורת עצמה ובעלויות ניהול רשת התקשורת".
יאיר אריאלי, מנהל פעילות עיסקית באוויה ישראל, ציין כי חברת מיטווך הינה בעלת רמת הסמכה מקסימלית ושרות מקצועי מטעם אוויה. בסקר שנערך בחודש האחרון על ידי Avaya בקרב לקוחותיה בישראל מיטווך זכתה לציון גבוה, 4.83 מתוך 5. יכולותיה המקצועיות של חברת מיטווך ביישום מערכות טלפונייה מבוססות IP בשילוב מתגי רשת מתקדמים מתוצרת Avaya באו לידי ביטוי ביישום מוצלח שלהקמת רשת התקשורת והטלפונייה בקבוצת חברת "הארגז".
מיטווך, פעילה בשוק ה-IT בישראל כ- 80 שנה. החברה מספקת למגוון חברות וארגונים במשק פתרונות בתחום המחשוב והתקשורת, ובכלל זה גם פתרונות מוקדי שרות (Contact/Call Centers), מערכות טלפוניית IP, מערכות מענה קולי -IVR, ורשתות תקשורת כלל ארגוניות. מיטווך פועלת לאורך שנים רבות כמפיצה הבלעדית של התאגידים Teradata ו-NCR בישראל. החברה משרתת את לקוחותיה הרבים מחמישה אתרים ברחבי המדינה. לחטיבת התקשורת במיטווך ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בתכנון, הקמה ושירות של מערכי תקשורת ומוקדי שרות לקוחות, בקרב ארגונים רבים במשק בישראלי ובחו"ל.
חברת אוויה (Avaya), ספקית גלובלית של פתרונות שיתופיות (collaboration) עסקית ושירותי תוכנה ותקשורת אחודה (UC), Contact Centers,Video , רשתות ושירותים נלווים לחברות מכל הגדלים, ברחבי העולם. למידע נוסף: www.avaya.com.