Xilinx הודיעה כי טכנולוגיית ה- FPGA שלה תומכת בדור הבא של מערכת הסיוע לנהגים של סובארו. ברכב ה- Levorg שהושק במהלך השבוע האחרון, הודיעה החברה כי סובארו החליפה את הASICs ששימשו בעבר את מכוניות החברה ב- Xilinx Zynq UltraScale כדי לספק תכונות מתקדמות הכוללות בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע בשמירת נתיבים ובלימה כדי למנוע התנגשות.
בראיון ל- EE Times אמר וויין ליונס, מנהל שיווק ומכירת רכב אסטרטגי ב- Xilinx, "בעבר סובארו הקדישה ASIC, אך עברו ל- Xilinx בגלל יכולת ההסתגלות ומכיוון שהם יוכלו לעשות דברים כמו שדרוגי קושחה ביתר קלות."
הוא הוסיף כי תכונות משופרות שמאפשרות המתג כמעט מכפילות את שדה הראייה ועיבוד מהיר יותר. היכולת לבצע ניבוי עקומות הייתה חשובה במיוחד. "הם יכולים להקדיש חלקים נוספים של ה- FPGA כדי לבצע היתוך חיישנים מהרדאר והמצלמות קדימה במערכת הראייה."
מכשיר ה- Xilinx מעבד תמונות סטריאו לענני נקודה תלת-ממדית עם יכולות השהיה האולטרה נמוכה והבטיחות התפקודית (ASIL) הנדרשות כדי לאפשר למערכת מתוצרת EyeSight להבין ולהגיב במדויק לתרחישי נהיגה דינאמיים. הדור האחרון של המערכת מבוססת החזון של סובארו כולל יכולת משופרת למניעת תאונות צומת וצמתים עירוניים, כמו פגיעה בהולך רגל תוך כדי פנייה והימנעות על ידי היגוי, כמו גם מעקב משופר על הנהגים ותגובת שגיאות, כגון הסחת דעת של הנהג, אובדן הכרה והאצה לא מכוונת.