הפתרונות של סינופסיס מאפשרים למתכננים להימנע משימוש בפתרונות scripting תפורים ולשפר את זמן הריצה, קיבולת ביצוע המשימות, איכות התוצאות וקלות השימוש
סינופסיס הכריזה על פתרונות ה-native החדשים שלה לענף הרכב, המיועדים לתכנון יעיל יותר של מערכות על גבי שבב (SoC). ההתפתחות המואצת של טכנולוגיות רכב יוצרת דרישה ליותר שבבי רכב שיספקו רמות של שלמות בטיחות לרכב (ASILs – Automotive Safety Integrity Levels) גבוהות יותר עבור נהיגה אוטונומית ומערכות ADAS (Advanced Driver Assistance Systems). פתרונות ה-native של סינופסיס לתכנון בענף הרכב מאפשרים למתכננים להשיג את רמות היעד של ה-ASIL. לשם כך, סינופסיס מספקת את מערך התכונות המקיף ביותר בשוק בכדי לממש מנגנוני בטיחות פונקציונלית (FuSa) דוגמת TMR (Triple Mode Redundancy), DCLS (Dual Core Lock Step) ו-FSM (Failsafe Finit State Machine).
פתרונות native לענף הרכב מאפשרים בידול ומאפשרים למתכננים ליצור את ההכוונה הראשונה לבטיחות פונקציונלית בשלב מוקדם של התכנון בכדי לתאר את התנהגות מנגנון הבטיחות – תיאור שמשמש כקלט ונשמר לאורך התכנון הדיגיטלי. פתרונות ה-native של סינופסיס לענף הרכב כוללים זרימת תכנון דיגיטלית מלאה הכוללת טכנולוגיות של בטיחות פונקציונלית לרבות:
- טכנולוגיית TestMAX FuSa מבצעת ניתוח מוקדם של בטיחות פונקציונלית ברמת ה-RTL או השער הלוגי ומזהה מועמדים ל-TMR או ליתירות DCLS בכדי להשיג יעדי SPFM (Single Point Fault Metric) עבור רמת יעד של ASIL
- סינתזת Design Compiler NXT,place and route IC Compiler II ו-Fusion Compiler design insert בודקים את מנגנוני הבטיחות שממומשים במערכת ומדווחים עליהם
- בודק האקוויולנטיות Formality מאמת באופן פונקציונלי שה-RTL תואם את ה-netlist אחרי החדרת יתירות או מודולים לוגיים נוספים
- ה-signoff הפיזי IC Validator מאמת את ה-layout ומדווח שכל מנגנוני היתירות ממומשים בצורה נכונה
"בזמן שבו יישומי רכב של הדור הבא ממשיכים לחולל צמיחה בשוק, מתכננים נמצאים תחת לחץ גובר לספק דרישות של בטיחות פונקציונלית ובו בזמן לעמוד ביעדים אגרסיביים של זמן לשיווק", אמר שנקר קרישנמורטי, סגן נשיא בכיר למימוש תכנון בקבוצת התכנון בסינופסיס. "סינופסיס מציעה כעת את המערך המלא הראשון בשוק של יכולות המשולבות באופן ילידי בכדי לממש ולאמת מנגנוני בטיחות פונקציונלית. מתכננים יפיקו תועלת מזמן מהיר יותר לשיווק ומאיכות תוצאות משופרת בתכנונים הקריטיים לבטיחות רכב שלהם".