אודיוקודס מדווחת ברבעון השלישי על צמיחה בהכנסות משירותים
חברת אודיוקודס, ספקית פתרונות תקשורת ופרודוקטיביות לסביבות עבודה דיגיטליות, פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2024, המציגים מגמות משמעותיות בתחום השירותים הטכנולוגיים והפיתוחים במודלים מבוססי ענן.
תוצאות כספיות ותחומי צמיחה עיקריים
ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-60.2 מיליון דולר, קיטון של 2.2% לעומת השנה הקודמת, אך צמיחה מרשימה של 6.4% בהכנסות משירותים ל-32.5 מיליון דולר, עם עליה בתמהיל ההכנסות החוזרות, ששיעורן מתוך ההכנסות הכוללות הגיע ל-53.9% – הגבוה ביותר עד כה. על פי הדיווח, החברה ממשיכה במעבר לשירותי ענן ותוכנה, ובונה על שיתופי פעולה עם לקוחות כמו AT&T לצורך הרחבת פתרונות מבוססי Microsoft Teams, המניבים הכנסות חוזרות משמעותיות.
מנכ"ל אודיוקודס שבתאי אדלסברג כתב: "אני שמח לדווח שיישמנו בהצלחה ברבעון השלישי את תוכניות העבודה בהתאם לסדרי העדיפויות האסטרטגיים שלנו, במטרה להשגת יעד ארוך הטווח שלנו להוביל את שוק שירותי ה-Voice בשווקי התקשורת האחודה (UCaaS) וחוויית הלקוח (CX). המשכנו בתהליך השינוי להפוך לחברת תוכנה ושירותים בענן עם תמהיל מכירות הולך וגדל המבוסס על הכנסות חוזרות, בהשוואה לחברה המתבססת על הכנסות חד-פעמיות מעסקי ה-legacy המסורתיים."
"ההכנסות משירותים ברבעון השלישי צמחו ב-6.4% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והיוו כ-53.9% מסך הכנסות החברה, השיעור הגבוה ביותר עד כה. ההכנסות החזקות שלנו משירותים נובעות ממנועי הצמיחה העיקריים שלנו: שירותי Live מנוהלים (כולל Live Teams ו-Live CX) ופתרונות ה-Conversational AI. שירותי Live Teams צמחו ב-21% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והיוו כ-44% מסך המכירות לסביבת מייקרוסופט, בהשוואה לכ-37% לפני כשנה. בתחום ה-Conversational AI, הערך הכספי הדולרי של ההסכמים שנחתמו ברבעון השלישי גדל בכ-50% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד."
"ההצלחה שלנו בבניית שירותי Live מנוהלים והמעבר למודל מכירה של הכנסות חוזרות, באים לידי ביטוי בצמיחה שנתית חזקה ב-ARR של 40%, כאשר ה-ARR הגיע ל-60 מיליון דולר, בהשוואה ל-48 מיליון דולר בסוף 2023. הצלחה זו היא תוצאה של האמון שבנינו לאורך שנים עם שותפים עסקיים ולקוחות ארגוניים גדולים בשוק ניהול שירותי Voice. אין הוכחה טובה יותר מהשותפות הרב-שנתית עם AT&T בצפון אמריקה, וזאת לאור המומחיות שלנו באספקת שירותי Voice connectivity מאובטח המסייעת ללקוחותיה העסקיים להטמיע את Microsoft Teams. שותפות מוצלחת זו תרמה לנו הכנסות חוזרות שנתיות של מיליוני דולרים במהלך השנים האחרונות."
"באשר לעסקי ה-Conversational AI, המומנטום העסקי החזק ממשיך, הודות למגמת עליה ארוכת טווח של שילוב AI ביישומי התקשורת האחודה (UCaaS) וביישומי חוויית הלקוח (CX). בהתאם לכך, אנו רואים עליה משמעותית בצבר ההזמנות בכלל שירותי ה-Conversational AI שלנו, לרבות ב-Voca CIC (פתרון ה-AI שלנו לשוק ה-CX למוקדי שירות המבוסס על Microsoft Teams), בפתרונות הקלטה SaaS כדוגמת Meeting Insights וב-Voice AI Connect."