לדברי עבודי, "הסניף הישראלי משתדל לעבוד רגיל ככל הניתן, תוך מתן תשומת לב אישית לכל אחת ואחד מהעובדות ומהעובדים"
עם פרוץ המלחמה, שהחלה עם פלישת אלפי אנשי חמאס ל-21 יישובים וכמה מחנות צבא בעוטף ורצח של 1,300 ישראלים, נערכנו גם אנחנו ב-CHIPORTAL למצב החרום. מדי יום נביא לכם ראיונות עם בכירים בתעשייה שמספרים איך המלחמה תפסה אותם ואת החברה שהם מנהלים וכיצד הם תורמים למאמץ המלחמתי. במדור הפעם מתראיין היום מנכ"ל חגי עבודי, מנכ"ל הסניף הישראלי של סינפטיקס.
SYNAPTICS היא חברה אמריקאית והסניף הישראלי הוא חלק מחטיבת הפיתוח של החברה, לצד הסניפים הרבים הנמצאים ברחבי העולם, כמו למשל ביפן, הודו, אנגליה, שוויץ, סין, ומדינות אחרות.
מה מצב החברה שלכם? האם אתם ממשיכים לעבוד ולספק מוצרים ללקוחות ברחבי העולם? כמה עובדים גויסו? האם אתם זקוקים לסיוע בכח אדם או בכל דבר אחר?
"ככלל, האירועים הטראגיים בישראל אינם משפיעים על פעילות החברה, אם כי הסניף הישראלי אכן מתמודד עם אתגרים, כמו יתר המשק הישראלי. העובדה כי כ-10% ממצבת כוח האדם גוייסו, לצד הצער העמוק שבו כל המדינה נמצאת, גורמים לדחיית מסוימת של פעילויות שונות. יחד עם זאת, הסניף הישראלי משתדל לעבוד רגיל ככל הניתן, תוך מתן תשומת לב אישית לכל אחת ואחד מהעובדות ומהעובדים."
"כרגע, אין הנחיה מיוחדת לעובדים בכל הנוגע לימי ושעות העבודה. על אף שברור לכולם שהמערכה המתמשכת משפיעה על המורל ויחד עם זאת עלולה להשפיע גם על התפוקה, כלל העובדים בחברה עושים מאמצים רבים על מנת שפגיעה מסוג זה תהיה מינימלית עד כמה שניתן. לצד זה, אנו מעודדים ותומכים בעובדים אשר בוחרים להתנדב."
האם קיבלתם תגובות מהחברה האם, מלקוחות/שותפים עסקים ברחבי העולם? תוכל לשתף מה כתבו?
"מנכ"ל החברה הגלובלית מייקל הרלסטון שלח מייל לכלל העובדים בחברה, בו הביע את תמיכתו במדינת ישראל וקרא לכלל העובדים להתעניין במתרחש. התמיכה היא תמיכה אבסולוטית מכל שדירת הניהול, ולצד התמיכה המלאה בעובדים ובישראל, ישנה התנערות חד משמעית ממעשי האלימות המזוויעים שבוצעו בעם שלנו. "
"אנו מקבלים אמפתיה ותמיכה מכל הלקוחות והקולגות שלנו, והדבר מחמם את הלב. כל ישיבה שלנו נפתחת בבקשה להסביר את המצב, אף אחד לא אדיש."