מדובר בפריסה נרחבת של פתרון MaveriQ הכוללת את היישום לניהול חוויית המשתמש מבוסס התוכנה, ואת מערכת MaveriQ לניהול ה- Big Data לרשת ה-LTE הצומחת של המפעיל.
|
דוד ריפשטיין, נשיא ומנכ"ל רדקום |
תל אביב, ישראל – 20 בנובמבר, 2014 – רדקום, המספקת פתרונות לניהול חווית המשתמש ואבטחת שירות למפעילי תקשורת, הודיעה היום על קבלת הזמנה בהיקף 4.3 מיליון דולר, מלקוח Tier 1 קיים מאזור אסיה פסיפיק.
מדובר בפריסה נרחבת של פתרון MaveriQ הכוללת את היישום לניהול חוויית המשתמש מבוסס התוכנה, ואת מערכת MaveriQ לניהול ה- Big Data לרשת ה-LTE הצומחת של המפעיל. הפתרון של רדקום יאפשר למפעיל לשדרג את רמת איכות שירות על גבי רשתות ה-3G וה-LTE העמוסות, באופן שיצמצם מהותית את נטישת הלקוחות ואת העלויות.
"הזמנה בקנה מידה זה אופיינית להשקעות שמבצעים מפעילים גדולים בשיפור חוויית הלקוח על מנת לזכות ביתרון תחרותי בשווקים. רדקום, עם פתרון MaveriQ פורץ הדרך, נמצאת במקום הנכון על מנת לספק צורך זה", אמר דוד ריפשטיין, נשיא ומנכ"ל רדקום. "זכינו להבעת אמון מצד הלקוח הן כלפי השותפות והן כלפי הטכנולוגיה שלנו ומאמינים שזה יוביל להטמעת פתרונות נוספים של רדקום. במקביל, אנו מאמינים שלקוחות רבים של רדקום, כמו גם לקוחות פוטנציאליים, ירחיבו את השקעותיהם בשיפור חוויית המנוי ,במהלך השנים הבאות, באופן אשר ייצור הזדמנות עסקית גדולה עבורנו".
הזמנת ההמשך שלMaveriQ מלקוח זה תכלול כיסוי מלא של כל רשת ה- LTE של המפעיל. המערכת תפעל במהירויות עבודה של מאות Gbps ותנטר ביעילות את נפחי תעבורת הנתונים הגדולים ברשתות 3G ו- LTE. כחלק מהותי בפרויקט, תשדרג רדקום את הפתרון הקיים למערכת ניהול MaveriQ Big Dataוכן תוסיף MaveriQ probes אשר יספקו ללקוח תמונה מלאה של חוויית המנויים ברשת ה-LTE. כלי בינה עסקית אלו יאפשרו למחלקות שונות בארגון לראות את האספקטים הרלוונטיים להם בביצועי הרשת ה-LTE, על מנת לשפר את חווית הלקוח, ובסופו של דבר לשפר את שימור המנויים ולצמצם את העלויות התפעוליות.
{loadposition content-related} |