מנכ"ל DSPG עופר אלקיים: "אנו שמחים לדווח על כך שהחברה הגיעה לנקודת מפנה שבה יוזמות מוצרים חדשים שהשקענו בהם בשנים האחרונות צוברות מומנטום שיספק לנו צמיחה חזקה בשנים הבאות." לדבריו אמנם המומנטום הזה עדיין לא ניכר בתוצאות אך לחברה יש לנו בסיס לצמיחה עתידית
DSPG דיווחה היום על ירידה של 11% במכירות האחרון של שנת 2017 בהשוואה לרבעון המקביל 2016, וירידה של כ-10% במכירות בשנת 2017 כולה.
סך הכנסות החברה הגיעו ל-31.2 מיליון דולר, ירידה של 11% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, כולל הכנסות מוצרים חדשים של 15.4 מיליון דולר, עלייה של 9% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
בשנת 2017 כולה הסתכמו מכירות DSPG ב -124.8 מיליון דולר, כאמור ירידה של כ-10% לעומת 137.9 מיליון דולר ב-2016. החברה רשמה הפסד תפעולי שנתי של 4.2 מיליון דולר שקיזז כמעט לחלוטין רווח תפעולי שנתי של 4.8 מיליון דולר שהיה לה ב-2016.
חלק מהירידה היתה צפויה, זו שבתחום הטלפונים האלחוטיים. ואולם החברה החלה בשנת 2016 להכנס לתחומי VoIP, , סלולר, ו-IoT. . תחום ה-VOIP לדוגמה צמח ב-48% והסתכם ב-9.5 מיליון ואולם בשאר התחומים החדשים נרשמה אכזבה. מערכות SmartVoice רשמו הכנסות של 2.2 מיליון דולר, ירידה שנתית של 20% הכנסות רכזות האינטרט הביתיות OHome Gateway) הגיעו ל-2.5 מיליון דולר, גידול שנתי זניח של 1% והירידה החזקה ביותר היתה בהכנסות החברה ממערכות האינטרנט של הדברים שהגיעו ל-1.1 מיליון דולר, צניחה שנתית של 54%
בשיחת הועידה עם המשקיעים אמר מנכ"ל DSPG עופר אלקיים: "אנו שמחים לדווח על כך שהחברה הגיעה לנקודת מפנה שבה יוזמות מוצרים חדשים שהשקענו בהם בשנים האחרונות צוברות מומנטום שיספק לנו צמיחה חזקה בשנים הבאות. בעוד המומנטום הזה עדיין לא ניכר בתוצאאות שלנו, והוא נגרם בשל ירידה ארוכת טווח בעסקי הטלפונים האלחוטיים, ההתפתחויות האחרונוות בתעשיה, זכייה בתכננונים ומעורבות הלקוחות מגדילה את הבטחון שלנו בכך שאנו ממוצבים היטב לצמיחה ארוכת טווח בהכנסות ונרחיב את שולי הרווחיות.
loadposition content-related} |