הרווח הנקי הרבעוני הסתכם ב-10.5 מיליון דולר או 32 סנט למניה בדילול מלא
אודיוקודס, ספקית פתרונות פרודוקטיביות, תקשורת, תוכנה ומוצרים לסביבות עבודה דיגיטליות, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון אשר הסתיים ביום 30 ביוני 2020.
ההכנסות ברבעון השני של שנת 2020 הסתכמו ב-53.5 מיליון דולר, לעומת 52.0 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2020 ו-49.5 מיליון דולר ברבעון השני של 2019. הרווח הנקי הסתכם ברבעון השני של שנת 2020 ב-6.6 מיליון דולר, או 21 סנט למניה בדילול מלא, לעומת רווח נקי של 4.8 מיליון דולר, או 16 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השני של שנת 2019. הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ברבעון השני של שנת 2020 ב- 10.5 מיליון דולר, או 32 סנט למניה בדילול מלא, לעומת רווח נקי של 6.8 מיליון דולר, או 22 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השני של שנת 2019.
הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP אינו כולל בין היתר גם הוצאות או הכנסות בגין שיערוך התחייבות ה-Earn-Out בהקשר לרכישה של Active Communications Europe.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ל- 10.7 מיליון דולר ברבעון השני של 2020. נכון ליום 30 ביוני 2020, היו בידי החברה מזומנים ושווי מזומנים ופיקדונות בנקאיים לטווח ארוך וקצר, בהיקף של 170.4 מיליון דולר, לעומת 71.9 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2019. העלייה בהיקף מזומנים ושווי מזומנים ופיקדונות בנקאיים בשנת 2020 נבעה מהתמורה נטו שהתקבלה בהנפקה הציבורית אשר התרחשה ביוני 2020 וכן מפעילותה השוטפת של החברה.
"אנו שמחים לדווח על תוצאות כספיות חזקות לרבעון השני של 2020", אומר שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס. "המגמה של עבודה מהבית work-from-home (WFH) הפכה בחודשים האחרונים לנורמה החדשה, כך ש- UCaaS ו- Collaboration תפסו מקום מרכזי במעבר של חברות רבות למרחב העבודה הדיגיטלי. כתוצאה מכך, חווינו מומנטום עסקי טוב ברוב תחומי הפעילות של החברה, ובייחוד בתחום ה- UCaaS ומרכזי השירות. בנוסף, אנו חווים מומנטום מתמשך בשוק מעבר הרשתות ל-All IP מצד ספקי שירותי התקשורת. שילוב תנופת המכירות החיובית והוצאות תפעוליות נמוכות מהצפוי ברבעון השני של 2020 עקב מגפת ה-COVID-19 הובילו להמשך שיפור בביצועים הפיננסיים שלנו בהשוואה לשנה שעברה."
"הצלחתנו הפיננסית באה לידי ביטוי בשיפור בשיעור הרווחיות הגולמית שעלתה ל-66.9% ברבעון הנוכחי בהשוואה ל-63.5% ברבעון המקביל אשתקד, ובעלייה המשמעותית ברווח התפעולי שעלה ל-20.1% ברבעון השני של 2020 בהשוואה ל-14.1% ברבעון השני
של 2019. כתוצאה מכך, הצלחנו להציג עלייה של מעל ל-50% ברווח הנקי ולייצר תזרים מזומנים חזק מפעילות שוטפת. בהמשך למגמת המכירות של הרבעון הראשון של 2020, חווינו פעילות שוק מוגברת וביקוש לפתרונות Microsoft Teams. הכנסות הקשורות למערכת Microsoft Teams גדלו ביותר מ 300% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, והגיעו להיקף של מעל ל-10 מיליון דולר."
"ההתקדמות שביצענו בעסקי ה- Voice.aiשלנו ראויה אף היא לציון. חווינו התקדמות ועניין גובר בפתרון ה- Meeting Insights, כלי תוכנה לשיפור הפרודוקטיביות בשיתוף פעילות בקבוצות בארגון. בשוק ה-voice.ai gateway (VAIG), ראינו עלייה בהזדמנויות הקשורות להוספת ערוצי קול וטלפוניה לסוכנים וירטואליים ועוזרים ארגוניים חכמים, שימושים הצומחים במהירות בתקופה זו. בהסתכלות קדימה, אנו מצפים שהמגמות החיוביות ב-WFH ו-Collaboration תימשכנה בשנים הקרובות ובטוחים ביכולתנו להמשיך ולהרחיב את עסקינו במהלך המחצית השנייה של 2020 ומעבר לה. על אף שכלל השפעותיה של מגפת ה- COVID-19אינן וודאיות וזו עשויה להישאר אתגר גלובלי בשנים הקרובות, אנו מאמינים ביכולתנו להגיב להתפתחויות חדשות ואתגרים בשווקים בהם אנו פועלים. אנו מתכננים להמשיך בהשקעה שלנו במוצרים עתידיים, ולהתמקד בהחזר על ההשקעה לבעלי המניות שלנו", סיכם אדלרסברג.