בראיון מיוחד למגזין AEI תיאר יניב סולקס, סגן נשיא לתחום הרכב בחברת היילו את המעבד של חברתו המבוסס על טכנולוגית בינה מלאכותית חדשנית
נדרש מאמץ עצום כדי להבטיח שרכבים אוטונומיים בטוחים ופונקציונליים. עידן מכונן זה של כלי רכב בנהיגה עצמית דורש, בין היתר, חבילה של מערכות חיישנים מורכבות ורגישות במיוחד, מיקרו-בקרים מתקדמים לעיבוד נתונים רבים בזמן אמת ותשתית תקשורת בתדר גבוה למהירויות העברת נתונים מהירות ועם השהיה נמוכה במיוחד.
למעבד ה-AI של Hailo יש את היכולת לעבד ביעילות את עומסי העבודה הרבים ע"י שימוש בטכנולוגיות למידה עמוקה הדרושות במערכות מתקדמות לסיוע לנהג (ADAS). לדוגמה, הוא יכול לעבד בו זמנית מספר זרמי וידאו במהירויות ביצועים גבוהות עם צריכת חשמל מינימלית. הוא תוכנן לעבוד במקביל למערכות קריטיות אחרות ברכב, ובכך לייעל את הביצועים וצריכת החשמל עוד יותר.
בראיון למגזין AEI הסביר סולקס, את המגמות בתחום האלקטרוניקה לרכב והביר את דרישות העיבוד הנחוצות ככל שהתעשייה מתקדמת לעבר אוטונומיה מלאה. סולקס פירט את הגורמים השונים שעל היצרנים לטפל הבם כדי לאפשר נסיעה אוטונומית מלאה וכיצד Hailo עומדת בדרישות הטכנולוגיה המורכבות להפליא שלה.
לראיון המלא עם יניב סולקס לחצו כאן