פטריק לאם, יועץ טכני בכיר, דיג'יטל: … " רשת ה-backhaul שלנו, מבוססת הציוד של סרגון … היתה היחידה שפעלה בזמן סופת הטייפון שפגעה בפיליפינים בשנה שעברה ואיפשרה המשך אספקת שירותי backhaul חיוניים לאזרחים באיזורים מוכים ברחבי המדינה".
.
לוגו חברת סרגון |
סרגון נטוורקס, ספקית פתרונות תקשורת אלחוטית בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות תקשורת מדווחת היום, כי חתמה על עסקת המשך עם דיג’יטל מובייל – ספקית תקשורת סלולארית מובילה בפיליפינים. סרגון תספק פתרונות Backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס למתג הראשי) להרחבת הרשת הסלולארית של דיג’יטל לדור שני ושלישי, בהיקף כולל של 9 מיליון דולר. דיג’יטל, אשר פועלת בתחום הסלולארי תחת השם ,Sun Cellular הינה חברת הסלולר שלה קצב הגידול המהיר ביותר בפיליפינים.
עסקת ההמשך החדשה של סרגון עם דיג’יטל מובייל, באה בעקבות שיתוף פעולה פורה בין שתי החברות. במסגרת העסקה, תספק סרגון ציוד לפרויקט השדרוג וההרחבה של רשתות הדור השני והשלישי של דיג’יטל בקו מנילה-סבו הדרומי וכן בקו לוזון, שיאפשר אספקת שירותים לצפון המדינה.
שני הפרויקטים הללו הינם חלק ממעבר לרשת Backhaul אית'רנט מבוסס IP של סרגון, אשר תתמוך בצורה אופטימאלית בשירותי מידע, יישומי מולטימדיה וקול. בדיג’יטל ציינו את פתרונות ה-turnkey (קצה-אל-קצה) המשתלמים וושירותי התמיכה המצוינים שסרגון מספקת להם.
פטריק לאם, יועץ טכניי בכיר בדיג’יטל אומר כי "רשת מיקרוגל הינה פתרון מצוין והמשתלם ביותר בבניית רשת backhaul אמינה ובכדאיות כלכלית. רשת ה-backhaul שלנו, מבוססת הציוד של סרגון, עמדה במבחן איתני הטבע, כאשר היתה היחידה שפעלה בזמן סופת הטייפון שפגעה בפיליפינים בשנה שעברה ואפשרה המשך אספקת שירותי backhaul חיוניים לאזרחים באיזורים מוכים ברחבי המדינה".
עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון אומר, כי "אחד האתגרים הגדולים ביותר הניצבים בפני מפעילים כיום, הוא העמידה בדרישה הגוברת לשירותי 3G ויישומי מולטימדיה מבוססי IP". הוא מוסיף כי, "רשת מבוססת מיקרוגל הוכחה כמספקת פתרון עמיד גם מבחינה פיסית. סרגון שמחה שיכולה לעמוד בדרישות הגבוהות לעמידוּת שיש לדיג’יטל בהרחבת הרשת, לעוד שנים רבות".
{loadposition content-related} |