במהלך הרבעון חתמה סיוה על 13 הסכמי רישוי חדשים, בהם אחד הגדולים בתולדותיה לאספקת טכנולוגיות לדור 5; מוצרי הבלוטות' שסופקו ב-2018 גדלו ב-50% ליותר מ-300 מיליון
ספקית טכנולוגיות עיבוד האותות והבינה המלאכותית סיוה הודיעה כי מעבד האותות CEVA-XC שולב בשבב שמפתחת אוטוטוקס, המיועד לתקשורת בין כלי רכב ותשתיות תחבורה. אוטוטוקס מסרה, כי מדובר בפתרון הראשון והיחיד בשוק התומך בתקני DSRC ו-C-V2X במקביל. הפתרון, המיועד למכוניות אוטונומיות, הוצג בתערוכת האלקטרוניקה (CES) בחודש שעבר על-ידי היצרניות Harman, Valeo, ואחרות.
אוטוטוקס ציינה, כי פתרון ה-V2X לתקשורת בין כלי רכב ותשתיות תחבורה שפיתחה הוא בעל רמת האבטחה הגבוהה ביותר, וניתן לשלבו היום בפתרונות של שותפים וברכבים.
פתרון ה-V2X המאובטח הראשון
סמנכ"ל המחקר והפיתוח של אוטוטוקס, עמוס פרוינד, אמר: "אוטוטוקס וסיוה נהנות משיתוף פעולה ארוך ומוצלח. התמחותה הייחודית של סיוה בעיבוד אותות בתחום התקשורת הסלולרית משלימה את הפתרון שלנו. המעבד של סיוה אפשר לנו לשלב במהירות ובצורה חלקה שני תקנים באותו שבב וליצור פתרון V2X מאובטח ראשון ויחיד בעולם".
מנהל חטיבת התקשורת האלחוטית של סיוה, מיכאל בוקאיה, הוסיף: "אנו גאים בשיתוף הפעולה עם אוטוטוקס לחיזוק מעמדה המוביל בתחום התקשורת בין כלי רכב, ולהפיכתה לחברה הראשונה שפיתחה שבב התומך בשני התקנים C-V2X ו-DSRC, והעומד בדרישות AEC-Q100 grade 2. השבב של אוטוטוקס משקף את יתרונות השימוש בטכנולוגיית עיבוד האותות שלנו, המאפשרת להוסיף תקנים חדשים באמצעות עדכון תוכנה על גבי חומרה קיימת".
סיוה (CEVA)
{loadposition content-related} |