כך קובע מנכ"ל יצרנית השבבים לינאר, לותר מאייר שאומר כי החברה מצליחה לצאת מהמשבר בזכות מעבר מייצור לצרכני קצה, לייצור לתשתיות שנדרשות במדינות מתפתחות
.
לוגו חברת לינאר |
ענף השבבים ידע שתי מכות בעשור האחרון – בועת הדוט.קום והמשבר הכלכלי הגלובאלי. בשנים הבאות יחווה הענף חזרה למציאות, לא עוד בועה המספקת אשליה של עושר. כותב לותר מאייר, מנכ"ל לינאר טכנולוג'י בטור אורח באתר EETIMES.
"המניע האמיתי לצמיחה הכלכלית לא יהיו עוד הצרכנים אלא השווקים המתפתחים והכלכלות הדורשות תשתית. לפיכך הצמיחה העתידית לא תהיה תלויה בייצור מוצרים מתכלים לצרכנים."
"חברת לינאר טכנולוג'י מיצבה את פיתוח, ייצור ושיווק מוצריה הרחק מהשווקים לטובת צרכנים תעשייתיים, ושווקי התקשורת והרכב. המיצוב כמעט הושלם ומאפשר לינאר להאיץ מכירות יותר מהר מאשר בטרם המיתון הנוכחי ותאיץ את מכירותיה כאשר נצא מהמיתון."
"המיצוב מחדש משקף את התוצאות שלנו כאשר משווים את שנת הבסיס 2005 לתחזית ל-2010. מכשירים סלולאריים והשוק הצרכני היה אחראי ב-2005 ל-28% מהמכירות, אך בשנת 2010 הוא יהיה רק 9%. המכירות לענפי התעשיה, הרכב, התעופה והחלל שהיוו 42% מהמכירות בשנת 2005, צפויים להגיע ל-59% בשנת 2010. שווקי המחשבים והתקשורת יהוו בשנת 2010 32% מהמכירות.
עד שנת 2012, התכולה האלקטרונית של רכבים תהווה 15% מהעלות של רכב חדש ותמשיך לגדול. אנו רואים גל ראשון של יישומים אלקטרוניים חדשים לרכבים לרבות בטיחות, תאורת LED, ניווט ובידור, מכ"מ למניעת התנגשות, ניהול הסולות ובקרת המנוע.
{loadposition content-related} |