מנכ"ל סטורדוט דורון מאירסדורף אומר בראיון לCHIPORTAL כי הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לסוללות ברכבים חשמליים להפיק מעמדת הטעינה זרמים גבוהים יותר, טעינה מהירה יותר, ובטוחה לגמרי. כמו כן ניתן להשתמש בטכנולוגיה החדשנית גם לשיפור קצבי הטעינה בתשתיות חשמליות קיימות
חברת StoreDot הגישה פטנט לקיצור זמן טעינת רכב חשמלי ופתחה את הקוד שלו. בשיחה עם CHIPORTAL מסביר מנכ"ל סטורדוט דורון מאירסדורף: "כשרכב מגיע לעמדת טעינה, התחנה לא יודעת לספק את הזרם המתאים ולכן היא הולכת על בטוח. ואולם לסוללות מדגמים חדשים, בין היתר אלו המיוצרות בטכנולוגיה של סטורדוט יש מערכות מתקדמות לניהול הסוללה."
הגשנו פטנט על רכיב חומרה ותוכנה בשם BOOCT שמעדכנת את עמדת הטעינה כמה כוח דרוש ובאיזו עוצמת זרם, כך שהעמדה תטעין את הסוללה במהירות המרבית מבלי לגרום נזק לסוללה."
מדוע אתם פותחים את הקוד ולא מוכרים מוצרים?
אנו פותחים לכל התעשייה את האפשרות לטעון יותר מהר גם כשיש תחנת טעינה מוגבלת. אנחנו עסק של סוללות. אנחנו רוצים למכור סוללות מתקדמות, שדרוג התחנה ו/או הרכב (התכונה יכולה להיות גם בצד של הרכב) ולכן אני דוחף את השוק ליישם סוללות מתקדמות כמו שלנו." מסביר מאירסדורף.
"אנו עובדים קשה ומיישמים את מפת הדרכים שהצבנו ליצרני הרכב. כיום אנו מייצרים דוגמאות לכמה יצרנים אך עדיין עומד בפנינו האתגר של מספר מחזורי הטעינה של הסוללה. יחד עם זאת חשוב לציין כי אנחנו מציגים את הסוללה היחידה שמוטענת באופן מלא בתוך חמש דקות. יקח לנו עוד כמה שנים עד שזה יוטמע בתוך כלי הרכב." מסכם מאירסדורף.