כך דיווחו ראשי החברה לאנליסטים במפגש שהתקיים השבוע
ST מסרה במפגש אנליסטים פרטים על הכיוון האסטרטגי החדש שלה. התוכנית האסטרטגית היא המשך של התוכנית עליה הוכרז בדצמבר 2012, ושבמסכגרתה יצאה ST מהשותפות עם אריקסון ב-ST ERICSSON, ואולם ג'ורג' פנאלבר, המנהל האסטרטגי הראשי של ST אמר בסוף השבוע כי ST מארגנת את עצמה סביב שני קווי עסקים מוטי מוצרים שהחברה מעריכה כי יהיו ברי קיימא.
הגוש הראשון כולל את החיישנים, מערכות החשמל והמוצרים לרכב הכולל קווי מוצרים מצליחים בתחום האנלוגי והדיגיטלי לרכב. הגוש השני כולל בתוכו את עסקי המערכות המשובצות של ST וכן את העסקים הדיגיטליים שלא לענף הרכב לרבות מיקרו-בקרים ומעבדים למוצרי צריכה אלקטרוניים.
לדברי פנלבר, החברה תדווח החל מהשנה את התוצאות הפיננסיות של כל אחד משני המרכיבים, לרבות הכנסות, רווח תפעולי ותזרים מזומנים.
מנכ"ל החברה קארלו בוזוטי אמר כי שני המגזרים פונים לשוק של כ-140 מיליארד דולר בשנת 2013, שוק המתחלק כמעט שווה בשווה בין שני המרכיבים וצפוי לגדול ב-5% לשנה. לדברי בוזוטי, מטרתה של ST היא לעבור את הגידול בשווקי המטרה הללו ולהראות צמיחה דו ספרתית.
לכתבה המלאה ב-EETIMES br />
{loadposition content-related} |