כך עולה מדוח של חברת המחקר DisplaySearch
מכירות המחשבים הניידים ברבעון הראשון של 2014, היו טובים מהצפוי בשל מחזור הרענון המסחרי של ה-PC והגירה לחלונות XP. ואולם מכירת הטבלטים ירדה ב-56 מיליון יחידות בשנה לראשונה. מותגים רבים מדווחים על מכירות חלשות של טבלטים בחלקו בשל עיכוב בהכרזה על מוצרים חדשים. כתוצאה מכך מסרה חברת DisplaySearch הנמיכה את הציפיות ב-2014 ל-285 מיליון יחידות.
"הביקוש לטבלטים ב-2014 מושפעות בירידה בביקוש לטבלטי 7 אינטש באיזורים מתפתחים כגון סי, שבהם מותגי קופסה לבנה מקומיים חווים מכירות נמוכות מהצפוי" אומר היסאקאזו טורי, סגן נשיא חברת DisplaySearch. "מרבית הספקים הגדולים הפחיתו לאחרונה את התוכניות העסקיות שלהם לשנת 2014. קיים חשש שמחזור הרענון של הטבלטים יארך מעבר לשנה עד שנתיים אלא אם כן המותגים יכול לפתח תסריטי שימוש אטרקטיביים יותר" הוסיף.
במשך השניםה אחרונות, הטבלטים והטלפונים החכמים היו המניעים הראשונים לצמיחה בקטגורית המוצרים החכמים.
בשנת 2014 יירד קצב הצמיחה של קטגוריה זו ל-14% בלבד, ועד 2017 היא תואט לספרה בודדת.
DisplaySearch מוסיפה כי היא צופה התגברות התחרות בין מכשירי טלפון 5.5 אינטץ' ומכשירי טבלט בין 7 ל-7.9 אינטש הביאה לשיא של 58% צמיחה ב-2013, אך היא צפויה לרדת ב-2014 והלאה.
מרבית הספקים צפויים לעלות למסכים גדולים יותר ומכירות טבלטים של 8-10.9 אינטש יעברו את אלו של 7-7.9 אינצ'ים עד 2018. בנוסף
DisplaySearch צופה כי טבלטים בגודל 11 אינץ' ומעלה יעברו את 10% מהשוק בשנת 2018. "הגידול בגודל המסכים יסייע להגדיל את הכנסות הטבלטים", אמר טורי.
{loadposition content-related} |