• אודות
  • כנסים ואירועים
  • צור קשר
  • הצטרפות לניוזלטר
  • TapeOut Magazine
  • ChipEx
  • סיליקון קלאב
  • Jobs
מבית
EN
Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • עיקר החדשות
    לוגו סינופסיס. צילום יחצ

    מניית Synopsys צונחת ב־30%: דוחות מאכזבים מובילים לפיטורי 10% מהעובדים

    סין הטילה חרם יצוא על גליום ניטריד ושומרת לעצמה את היכולת להתקדם טכנולוגית בתחום הצבאי. אילוסטרציה: depositphotos.com

    סין מטילה "סנקציה שקטה" במכירת גליום ניטריד לאמריקניים: יווצר פער דורות לטובתם במרוץ החימוש

    המחשת טכנולוגיה Synopsys.ai Copilot. קרדיט: Synopsys.

    סינופסיס מכריזה על הרחבת יכולות הבינה המלאכותית עבור פתרונות תכנון השבבים שלה

    קברוק קצקיצ'יאן, אינטל. צילום יחצ

    בכיר מ-arm יחליף את קרין אייבשיץ-סגל כראש חטיבת השרתים והבינה המלאכותית של אינטל

    תהליך ייצור. איור: אבי בליזובסקי באמצעות IDEOGRAM.AI

    חיובית לטכנולוגיות AI: ציוד ייצור השבבים בטייוואן צפוי להכפיל את עצמו ב־2025

    מטה SK Hynix, אחת החברות הגדולות בקבוצה בסנטה קלרה, קליפורניה. אילוסטרציה: depositphotos.com

    מדיניות אמריקנית חדשה מסבכת את פעילות סמסונג ו-SK Hynix בסין

    Trending Tags

    • בישראל
      אינוויז מכריזה על זכייה בחברה המייצרת משאיות אוטונומיות. צילום יחצ

      יצרן משאיות גדול בחר ב־Innoviz: חיישני LiDAR לייצור סדרתי של משאיות אוטונומיות ברמה 4

      גדעון בן צבי, מנכ'ל ולנס סמיקונדקטור - קרדיט צילום - ולנס סמיקונדקטור.

      ולנס סמיקונדקטור תשתף פעולה עם סמסונג להרחבת אימוץ תקן MIPI A-PHY ובפיתוח מוצרי הדור הבא של החברה

      חברי הנהלת פרוטאנטקס. צילום יחצ

      פרוטאנטקס השלימה גיוס של 51 מליון דולר כולל מסמסונג וarm

      מנכ"ל גילת, עדי ספדיה. צילום יחצ

      גילת מודיעה על הנפקה פרטית של 66 מיליון דולר למשקיעים מוסדיים וכשירים

      IVC-KPMG

      ירידה בהשקעות הון סיכון בישראל במחצית הראשונה של 2025 – לצד ניצני התאוששות ויוזמות חדשות

      מפעל חברת SCD. צילום: דוברות משרד הבטחון.

      משרד הביטחון חתם עם SCD על עסקה לייצור חיישני אינפרה-אדום מתקדמים בהיקף 115 מיליון דולר

      Trending Tags

      • מדורים
        • אוטומוטיב
        • בינה מלאכותית (AI/ML)
        • בטחון, תעופה וחלל
        • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
        • ‫יצור (‪(FABs‬‬
        • ‫צב"ד‬
        • ‫שבבים‬
        • ‫רכיבים‬ (IOT)
        • ‫תוכנות משובצות‬
        • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
        • תקשורת מהירה
        • ‫‪FPGA‬‬
        • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
      • מאמרים ומחקרים
      • צ'יפסים
      • Chiportal Index
        • Search By Category
        • Search By ABC
      No Result
      View All Result
      Chiportal
      • עיקר החדשות
        לוגו סינופסיס. צילום יחצ

        מניית Synopsys צונחת ב־30%: דוחות מאכזבים מובילים לפיטורי 10% מהעובדים

        סין הטילה חרם יצוא על גליום ניטריד ושומרת לעצמה את היכולת להתקדם טכנולוגית בתחום הצבאי. אילוסטרציה: depositphotos.com

        סין מטילה "סנקציה שקטה" במכירת גליום ניטריד לאמריקניים: יווצר פער דורות לטובתם במרוץ החימוש

        המחשת טכנולוגיה Synopsys.ai Copilot. קרדיט: Synopsys.

        סינופסיס מכריזה על הרחבת יכולות הבינה המלאכותית עבור פתרונות תכנון השבבים שלה

        קברוק קצקיצ'יאן, אינטל. צילום יחצ

        בכיר מ-arm יחליף את קרין אייבשיץ-סגל כראש חטיבת השרתים והבינה המלאכותית של אינטל

        תהליך ייצור. איור: אבי בליזובסקי באמצעות IDEOGRAM.AI

        חיובית לטכנולוגיות AI: ציוד ייצור השבבים בטייוואן צפוי להכפיל את עצמו ב־2025

        מטה SK Hynix, אחת החברות הגדולות בקבוצה בסנטה קלרה, קליפורניה. אילוסטרציה: depositphotos.com

        מדיניות אמריקנית חדשה מסבכת את פעילות סמסונג ו-SK Hynix בסין

        Trending Tags

        • בישראל
          אינוויז מכריזה על זכייה בחברה המייצרת משאיות אוטונומיות. צילום יחצ

          יצרן משאיות גדול בחר ב־Innoviz: חיישני LiDAR לייצור סדרתי של משאיות אוטונומיות ברמה 4

          גדעון בן צבי, מנכ'ל ולנס סמיקונדקטור - קרדיט צילום - ולנס סמיקונדקטור.

          ולנס סמיקונדקטור תשתף פעולה עם סמסונג להרחבת אימוץ תקן MIPI A-PHY ובפיתוח מוצרי הדור הבא של החברה

          חברי הנהלת פרוטאנטקס. צילום יחצ

          פרוטאנטקס השלימה גיוס של 51 מליון דולר כולל מסמסונג וarm

          מנכ"ל גילת, עדי ספדיה. צילום יחצ

          גילת מודיעה על הנפקה פרטית של 66 מיליון דולר למשקיעים מוסדיים וכשירים

          IVC-KPMG

          ירידה בהשקעות הון סיכון בישראל במחצית הראשונה של 2025 – לצד ניצני התאוששות ויוזמות חדשות

          מפעל חברת SCD. צילום: דוברות משרד הבטחון.

          משרד הביטחון חתם עם SCD על עסקה לייצור חיישני אינפרה-אדום מתקדמים בהיקף 115 מיליון דולר

          Trending Tags

          • מדורים
            • אוטומוטיב
            • בינה מלאכותית (AI/ML)
            • בטחון, תעופה וחלל
            • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
            • ‫יצור (‪(FABs‬‬
            • ‫צב"ד‬
            • ‫שבבים‬
            • ‫רכיבים‬ (IOT)
            • ‫תוכנות משובצות‬
            • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
            • תקשורת מהירה
            • ‫‪FPGA‬‬
            • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
          • מאמרים ומחקרים
          • צ'יפסים
          • Chiportal Index
            • Search By Category
            • Search By ABC
          No Result
          View All Result
          Chiportal
          No Result
          View All Result

          בית מדורים ‫רכיבים‬ (IoT) ההתרחבות מאודיו וידאו מקצועי למערכות בתוך הרכב אינו טריוויאלי, ולכן ההצלחה שלנו חשובה

          ההתרחבות מאודיו וידאו מקצועי למערכות בתוך הרכב אינו טריוויאלי, ולכן ההצלחה שלנו חשובה

          מאת אבי בליזובסקי
          24 דצמבר 2017
          in ‫רכיבים‬ (IoT), עיקר החדשות
          Micha Risling
          Share on FacebookShare on TwitterLinkedinWhastsapp

          המעבר מאודיו וידאו מקצועי למערכות בתוך הרכב אינו טריוויאלי, ולכן ההצלחה שלנו חשובה. כך אומרים מיכה ריסלינג סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי וראש חטיבת הרכב ומסד אייל, סמנכ"ל טכנולוגיות וממייסדיי החברה בראיון לCHIPORTAL.

           מיכה ריסלינג, ולנס. צילום יחצ

          ההתרחבות מאודיו וידאו מקצועי למערכות בתוך הרכב אינו טריוויאלי, ולכן ההצלחה שלנו חשובה. כך אומרים מיכה ריסלינגסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי וראש חטיבת הרכב בולנס ומסד אייל,  סמנכ"ל טכנולוגיות וממייסדיי החברה בחברה בראיון לCHIPORTAL.

          ולנס כידוע אינה חברת סטרטאפ. החברה מהוד השרון מונה קרוב ל350 עובדים, ובשנים האחרונות היא מבצעת מעבר מתחום בו היא מובילת שוק – פתרונות האודיו וידאו המקצועי HDBaseT לשוק בעל צרכים דומים – אך מאופיין בתנאי סביבה קשים הרבה יותר – תחום הרכב (HDBaseT Automotive). המערכת מאפשרת העברה של וידאו, אודיו וסוגים שונים של דאטה בקצב מהיר על גבי תשתית רשת זולה.

          מיכה ריסלינג, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, ולנס מסביר בשיחה עם CHIPORTAL: "תקן HDBaseT הפך למעשה לתקן בינלאומי בו עושות שימוש 200 חברות ובהן סמסונג פנסוניק, וכן יצרנים של ציוד כגון מקרנים ומערכות רבות. לפני שלוש שנים החלטנו שאנחנו מוכנים לאתגר הבא – לקחת את הטכנולוגיה הזו ולבצע את ההתאמות הנדרשות לעולם האוטומטיב. עולם הרכב עובר שינוי די קיצוני שדורש ארכיטקטורת חדשות, פתרונות חדשים, התמודדות עם בעיות שהתעשיה לא כל כך רגילה אליהם, דורשת חשיבה מחוץ לקופסה ובזה אנחנו מצוינים.

          בתערוכת CES תציג ולנס את הפיתוחים שלה בתחום הרכב לצד יצרניות רכב כגן דיימלר בנץ, טויוטה ועוד. "עולמות הרכב יהפכו להיות עולמות IT, כאשר יהיו במכונית האוטונומית חיישנים מכל מיני סוגים: מצלמות, רדאר, לידר, מעבדי ECU, גלאי בטיחות כדוגמת מובילאיי. במקביל, הרכב הופך למעצמה בידורית עם הרבה יותר מסכים,שבנוסף לצפיה בתוכן, כל מה שקיים היום ברכב – לוח שעונים, מכוונים, מחליפי המראות ועוד, יהיה מבוסס על מסכים.

          כל אלה צריכים תעבורת וידאו בין המערכות המייצרות את התוכן והמערכות המקרינות אותו, מה שהופך את הרכב לדטה סנטר על גלגלים. הקישוריות בתוך הרכב In Vehicle Connection הופך משמעותי. אם תמשיך להשתמש בטכנולוגיה הנוכחית, נהיה בבעית משקל משום שכבר היום כמות החוטים היא המרכיב השלישי בגודלו. כל התסבוכת הזו גם תגרום להתייקרות הרכב, וגם יהיה קשה להתמודד עם הרעשים שיש בתוך הרכב. ולכן נדרש שינוי גישה רדיקלי – את מה שאנחנו פיתחנו בשוק האודיו והוידאו המקצועי. אנחנו מאפשרים להם להעביר יותר תוכן על פחות כבלים.

          אם פעם היו צריכים כדי להעביר וידאו, אודיו וסוגים שונים של דאטה בקצב מהיר שבב נפרד וכבלים ייעודיים. אנחנו יודעים לקבל את המרכיבים הללו, לרבב אותם ולשלוח אותם על כבל בודד, כאשר הקצה השני יודע לשחזר אותם. אבל מה שחשוב עוד יותר הוא שאנחנו מעבירים את זה על הכבילה הזולה ביותר ללא סיכוך. זה מוריד את העלויות והמשקל ומקל מאוד על ההתקנה. ואולם האתגר הוא שברגע שהזזנו את הסיכוך, החיבוריות הזו הרבה יותר רגישה להפרעות אלקטרומגנטיות ברכב. ומזה יש המון.

           

          Massad Eyal

          מסד אייל

          מסד אייל, אף הוא מולנס מוסיף: הייחוד של הטכנולוגיה שאנחנו יכולים להעביר קצבים גבוהים בתדרים גבוהים על כבלים ללא סיכוך. המערכת שלנו מבוססת על DSP ומעבדים. בין היתר אנחנו מאפשרים ליצרני הרכב לעשות דיאגנוסטיקה של הערוץ. כאשר בונים את הרכב ומתקינים את הקופסאות. עד היום כדי לראות שהכבלים מחוברים כמו שצריך עובר שם טכנאי עם ציוד בדיקה, מחבר, בודק תקינות. אצלנו ברגע שחיברנו בין הקופסאות שלנו והכבל, מיד הוא נותן דיאגנוסטיקה אם חוטים התקלקלו אם יש קצר – בזמן ההתקנה."

          "כל פעם שמדליקים את הרכיב הוא עושה בדיקה עצמית. ובזמן הנסיעה יש ניטור רצוף של טיב הערוץ זה מאפשר לתת לנהג אפשרות לדעת על שחיקה של טיב הערוץ. כבלים שנמצאים בתנועה, התנועה הזו עם הזמן גורמת לשחיקה בביצועי הכבלים. מכיוון שיש לנו הרבה כוח חישוב על ה-DSP אנחנו יכולים לתת דיאגנוסטיקה ליצרני המערכת ואז הנהג מקבל הודעה שצריך לטפל." זו רק דוגמה אחת לאמצעי שיגביר את בטיחות הרכב, שכן אנו עוסקים בחיי אדם."

          ריסלינג מוסיף עוד: "עולם הרכב הוא עדיין עולם שמרני, וכדי שחברה צעירה מישראל תוכל להתמודד שווה בין שווים עם גדולים צריך לבוא עם יכולות יוצאות דופן ועם ארגז כלים של המון יכולות שעוזר ללקוחות – יצרני הרכב והאינטגרטורים לאמץ אותך. בנוסף, יש לנו יכולות נוספות שמאפשרות לטכנולוגיה שלנו להוות את התשתית הכללית של הרכב – יכולות מיתוג שתאפשר לאותות להגיע מנקודה א לנקודה ב' ולנקודה ג. היא מאפשרת ליצרן רכב לבנות את כל הקישוריות ברכב, הפצת מידע שהוא לא תמיד מנקודה לנקודה, ודבר נוסף חשוב – שהולכים לעולם של נהיגה אוטנוומית, חשוב מאוד הבטיחות. איך אתה מבטיח שפתאום עם מערכת קורסת או נופלת הרכב לא מאבד שליטה כשאתה בונה את הארכיטקטורה יש המון יתירות. אתה צריך להיות מסוגל להעביר את האינפורמציה לנקודה א ולנקודה ב' כדי שאם מסלול אחד קורס יעבור במסלול החלופי. זה דורש הרבה יכולות ופורטופליו שלם של רכיבים."

          כדי להתמודד עם הרעשים אנחנו חייבים יכולות בסיס בכל הקשור ל-DSP ולהכיר את התקנים על בוריים – ממשקים כגון העברת ממשקי וידאו רבים, ממשקי אודיו, אותת מעורבים, בקרות, אינטרנט, לפתח אותם ולשפר אותם כי רוב הממשקים הללו הוגדרו ותוכננו7 למרחקים קצרים – מסנטימטרים בודדים ועד מטרים בודדים ואנחנו רוצים להעביר הכל על כבל באורך 15 מטרים."

          "אנחנו לוקחים את הרכיבים האלו למעבדות של יצרני רכב ואינטגרטורים והם מעבירים את הרכיבים מסע ייסורים שהמטרה לראות שהם מסוגלים לעמוד בזה ולאחרונה סיימנו בדיקות כאלה עם חותמת כשרות ואנחנו היום הטכנולוגיה היחידה בעולם שמסוגלת לעמוד בדרישות האלו בקצבים גבוהים מכמה מאות מגה . זו גאווה במיוחד שכשהתחלנו החברות הללו היו ספקניות, וזאת עוד בלשון המעטה. למעשה הם אמרו שזה בלתי אפשרית. זו דוגמה אחת לחדשנות ולביצוע של חברות טכנולוגיה ישראליות."

          {loadposition content-related}
          אבי בליזובסקי

          אבי בליזובסקי

          נוספים מאמרים

          אבי בקל, מנכ
          ‫רכיבים‬ (IoT)

          ‏TriEye ו-LITEON מקדמות פתרונות חישה ותצלום SWIR לרובוטיקה ולרכב

          אמיר פנוש מנכ'ל סיוה. צילום באדיבות החברה
          ‫רכיבים‬ (IoT)

          דירוג בינ"ל: סיוה שומרת על ההובלה העולמית בתחום ה-IP לקישוריות אלחוטית

          מצלמת עומק של Realsense. צילום יחצ - אינטל
          ‫רכיבים‬ (IoT)

          RealSense נפרדת מאינטל והופכת לחברה עצמאית: נדב אורבך יכהן כמנכ"ל

          ‫רכיבים‬ (IoT)

          פיסיבי מדווחת על הזמנה בהיקף 8.4 מיליון דולר

          הפוסט הבא
          WhatsApp Image 2017 12 24 at 15.13.45

          חברת האלקטרוניקה "פלקס" פותחת מרכז ייצור במודיעין מכבים רעות

          כתיבת תגובה לבטל

          האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

          • הידיעות הנקראות ביותר
          • מאמרים פופולאריים

          הידיעות הנקראות ביותר

          • בכיר מ-arm יחליף את קרין אייבשיץ-סגל כראש חטיבת…
          • פרוטאנטקס השלימה גיוס של 51 מליון דולר כולל מסמסונג וarm
          • סינופסיס מכריזה על הרחבת יכולות הבינה המלאכותית עבור…
          • משרד הביטחון חתם עם SCD על עסקה לייצור חיישני…
          • ישראל שיגרה לחלל את לוויין התצפית "אופק 19"

          מאמרים פופולאריים

          • מסטארטאפ ניישן לסמיקונדקטור ניישן: כיצד הפכה ישראל…
          • היתרון הישראלי בסכסוך האיראני – לוחמה מדויקת…
          • ענבר דג – דג נדיר בתעשיית השבבים
          • אתגרי תכנון שבבים ב – 1.8 ננומטר
          • מקרה קלרנה : האם הרומן עם הבינה מלאכותית הסתיים בבגידה?

          השותפים שלנו

          לוגו TSMC
          לוגו TSMC

          לחצו למשרות פנויות בהייטק

          כנסים ואירועים

          כנסים ואירועים

          כנס ChipEx2025 יערך ב-13-14 במאי, 2025. הכנס מיועד לכל העוסקים בתעשיית הסמיקונדקטור  כולל מהנדסים, מומחים מקצועיים ובכירים.

          לחץ לפרטים

          הרשמה לניוזלטר של ChiPortal

          הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו


            • פרסם אצלנו
            • עיקר החדשות
            • הצטרפות לניוזלטר
            • בישראל
            • צור קשר
            • צ'יפסים
            • Chiportal Index
            • TapeOut Magazine
            • אודות
            • מאמרים ומחקרים
            • תנאי שימוש
            • כנסים
            • אוטומוטיב
            • בינה מלאכותית
            • בטחון, תעופה וחלל
            • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
            • ‫יצור (‪(FABs‬‬
            • ‫צב"ד‬
            • ‫רכיבים‬ (IOT)
            • ‫שבבים‬
            • ‫תוכנות משובצות‬
            • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
            • ‫‪FPGA‬‬
            • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬

            השותפים שלנו

            כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

            דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

            No Result
            View All Result
            • עיקר החדשות
            • בישראל
            • מדורים
              • אוטומוטיב
              • בינה מלאכותית (AI/ML)
              • בטחון, תעופה וחלל
              • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
              • ‫יצור (‪(FABs‬‬
              • ‫צב"ד‬
              • ‫שבבים‬
              • ‫רכיבים‬ (IoT)
              • ‫תוכנות משובצות‬
              • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
              • ‫‪FPGA‬‬
              • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
              • תקשורת מהירה
            • מאמרים ומחקרים
            • צ'יפסים
            • כנסים
            • Chiportal Index
              • אינדקס חברות – קטגוריות
              • אינדקס חברות A-Z
            • אודות
            • הצטרפות לניוזלטר
            • TapeOut Magazine
            • צור קשר
            • ChipEx
            • סיליקון קלאב

            כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

            דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

            דילוג לתוכן
            פתח סרגל נגישות כלי נגישות

            כלי נגישות

            • הגדל טקסטהגדל טקסט
            • הקטן טקסטהקטן טקסט
            • גווני אפורגווני אפור
            • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
            • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
            • רקע בהיררקע בהיר
            • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
            • פונט קריאפונט קריא
            • איפוס איפוס