DSPG שברה שיאי הכנסות ברבעון הרביעי עם שיא ברווח הגולמי של 51.9% * צמיחה בהכנסות של 23% אל מול הרבעון הקודם ו9% מהרבעון המקביל ל-31.9 מיליון דולר
משבר הקורונה והעבודה מהבית הקפיצו את תוצאות DSPGהמתמחה בטכנולוגיות תקשורת, הפעלה קולית, SmartVoice, בית חכם והתקני IoT בשיתופי פעולה עם הענקיות, גוגל, פייסבוק, אמזון, סמסונג, לנובו ועוד.
חברת השבבים הישראלית מהרצליה DSP Group דיווחה היום את תוצאות הרבעון הרביעי בנאסד"ק. הנתונים לרבעון גבוהים מהתחזית וחלקם אף הגבוהים ביותר בעשרת השנים האחרונות. הרווח הגולמי של החברה עלה ל51.9%, סך הכנסות החברה ברבעון האחרון עמד על 31.9 מיליון דולר המהווים עלייה של 23% מהרבעון הקודם ו-9% לעומת הרבעון הרביעי בשנה שעברה. 57% מסך ההכנסות הם מתחום האינטרנט של הדברים בתחום הקול (IoAT) שהכניסו השנה 18.1 מיליון דולר.
ברבעון הרביעי תחום השבבים בהפעלה קולית, SmartVoice, של החברה עלה ב2% יחסית לרבעון המקביל. העלייה ברבעון זה בזכות השקות מוצרים חדשים הכוללים טאבלט חדש של חברת לנובו ואוזניות של חברת טאוטרוניקס. באופן כללי נרשמה עלייה בתחום זה לאורך כל שנת 2020 במהלכה גם דיווחה החברה על ייצוא השבב המאה מיליון בטכנולוגיית SmartVoice. בתחום הבתים החכמים מדווחת החברה על הכנסות שיא בגובה 4.8 מיליון דולר, עלייה של 3% בהשוואה לאשתקד.
עופר אליקים, מנכ"ל חברת DSP Group: "אנו מרוצים מאוד מהתוצאות הכספיות ברבעון הרביעי, מכיוון שתיק המוצרים המגוון שלנו הביא לסיום חזק לשנה תנודתית, עם הכנסות של 31.9 מיליון דולר העולות על טווח התחזיות שלנו ומייצגות צמיחה של 9% לעומת רבעון מקביל. תוצאות אלה מתעצמות לנוכח הרגלי העבודה שהשתנו השנה ועברו למודל היברידי ודיגיטלי, כפי שמעידים הביקושים החזקים למוצרי תקשורת ביתיים, כולל כלי שיתוף מקוונים לעבודה ולמידה מרחוק, מכשירים בהפעלה קולית והתקני IoT".
עוד הוסיף אליקים: "במבט קדימה לרבעון הראשון של 2021, אנו אופטימיים לגבי המשך המומנטום העסקי שלנו. בעוד שמגבלות שרשרת האספקה יוצרות אתגר על ייצוא המוצרים, אנו חווים שיפור בביקוש בכל העסקים השונים שלנו, ומצפים שהכנסותינו ברבעון הראשון יגדלו גם מהרבעון האחרון וגם יחסית לרבעון ראשון של שנת 2020. המוצרים והטכנולוגיות שלנו ממלאים תפקיד מרכזי בהאצת מגמות בשוק הממוקדות בקול, מה שעולה בקנה אחד עם הכיוון האסטרטגי של החברה.. אנו מאמינים כי ההובלה שלנו בשוק התקשורת, בינה מלאכותית בקול (EdgAI) ו- IoT, יוצרות פתרונות טכנולוגיים מגוונים המציבים את החברה במסלול צמיחה ארוך-טווח".