AT&T ואמדוקס הכריזו על הקמת מרכז חדשנות משותף ברעננה שבאמצעותו יוכלו חברות סטארט-אפ ליישם את מוצריהם בקנה מידה גדול בענקית התקשורת. ג'ון דונובן, ה-CTO של AT&T אמר בתשובה לשאלת Chiportal במסיבת העיתונאים כי תחום השבבים הוא בהחלט תחום שבו מחפשת AT&T חדשנות בישראל
.
דב בהרב, נשיא ומנכ"ל אמדוקס |
AT&T ואמדוקס (Amdocs) הודיעו במסיבת עיתונאים שקיימו אתמול בת"א, כי יקימו ברעננה מרכז חדשנות משותף, שיסייע לחברות סטארט-אפ להביא את החדשנות שלהם לעשרות מיליוני לקוחות. במרכז יפותחו מערכות שיאפשרו ל-AT&T להביא לצרכנים את החדשנות בתחומים, כגון: עבודה מרחוק וגישה קלה יותר לתכנים סלולריים ושיתוף תכנים בין כל אמצעי התקשורת שלהם. כמו כן, נמסר מ-AT&T, כי היא תהיה פתוחה במסגרת המרכז לרעיונות חדשים.
המרכז נועד לקדם שיתופי פעולה עם יצרני מכשירים, מפתחי אפליקציות ויצרני ציוד רשת, על מנת להאיץ את פיתוח הדור הבא של אפליקציות פס רחב למכשירים ניידים ונייחים, בהם טלפונים חכמים ומכשירים ניידים אחרים, מחשבים אישיים, טלוויזיות ומכשירים חדשים נוספים שיפותחו.
בתשובה לשאלת Chiportal אמר ג'ון דונובן, ה-CTO של AT&T כי "תחום השבבים, ובמיוחד השילוב שלהם בהתקני תקשורת, הם גורמים חשובים ל-AT&T, במהלך ביקורו ביחד עם מנכ"ל החברה לפני כשמונה חודשים כדי לבחון את הקמת המרכז בישראל – אחד מתוך שלושה מרכזים בעולם כשהשניים האחרים יוקמו בשיתוף אריקסון ואלקטל-לוסנט הוא נפגש עם בכירי חברות בתחום השבבים להתקני תקשורת וציוד קצה, יש בישראל פעילות חיה ותוססת, 'אנו מוכנים לסייע לחברות הסטארט-אפ להביא את המוצרים שלהם ל-90 מיליון מנויי הסלואלאר ול-40 מיליון משתמשי הטלפוניה הקווית והאינטרנט. אנחנו נהנה כי הלקוחות שלנו יוכלו לממש את הרצונות שלהם מוקדם יותר אצלנו מאשר אצל המתחרים, והסטארטאפים יהנו כי תהיה להם הטמעה בקנה מידה, היבט שהם אולי לא מנוסים בו." אמר דונובן, שהוסיף כי מלבד השבבים הוא גם רואה חשיבות בהתמקדות של חברות ישראליות רבות בפרוטוקולי תקשורת לסוגיהם השונים".
נשיא ומנכ"ל אמדוקס, דב בהרב, אמר כי המרכז החל כבר לפעול, וכי הוא יגיע למלוא היקפו בסוף השנה. בהרב הוסיף, כי "אמדוקס עובדת עם AT&T משנת 1985. היינו סטארט-אפ לפני כמעט 30 שנה, וכיום אנחנו חברה שמוכרת בשלושה מיליארד דולרים בשנה, ושותפה אסטרטגית של AT&T, כמו גם של חברות רבות אחרות בעולם. יש לנו את הזכות להשתתף בעיצוב העתיד של התעשייה". לדבריו, "נשמח לעזור לחברות סטארט-אפ לעבוד מול החברות הללו בתכנון המערכות שינהלו את הלקוחות בעתיד, איך מוכרים תוכן בעתיד, עבודה ניכרת המשלבת את המוני ההמצאות בעולם בכלל ובארץ בפרט, למערכת אחת כוללנית עולמית שמאפשרת את העולם החדש הזה – של התוכן והשירותים הדיגיטליים".
ג'ון סטאנקי, נשיא ומנכ"ל חטיבת התפעול של AT&T, אמר, כי "ישראל מתאפיינת בחדשנות, במיוחד בתחומים הרלוונטיים לחברה, בתפר בין השבבים ופרוטוקולי התקשורת. יש לנו כבר פעילות מו"פ בארץ, לאחר שרכשנו את אינטרווייז. עם זאת, הפעילות הזו היא בעיקרה פנימה, לפיתוח מוצרים עבור AT&T עצמה. באמצעות המרכז הזה, החברה פותחת, בפעם הראשונה, את המו"פ שלה כלפי חוץ".
"הגישה השיתופית שלנו לחדשנות, בתוך הארגון ומחוצה לו, היא מרכיב מרכזי בהצלחתה של AT&T. בשל כך הרחבנו את הקשר ארוך הטווח שלנו עם אמדוקס, שיביא להאצת העבודה המשותפת עם מפתחי אפליקציות לפס רחב", אמר ג'ון דונובן, ה-CTO של AT&T. "יש לשתי החברות חזון משותף – של עולם המחובר במגוון רחב של יישומים, שירותים וחוויות, עבור אנשים, בכל מקום שבו הם חיים ועובדים."
{loadposition content-related} |