• אודות
  • כנסים ואירועים
  • צור קשר
  • הצטרפות לניוזלטר
  • TapeOut Magazine
  • ChipEx
  • סיליקון קלאב
  • Jobs
מבית
EN
Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • עיקר החדשות
    ליתוגרפיית EUV. אילוסטרציה: depositphotos.com

    אב־טיפוס EUV סיני בשֶׁנְגֶ’ן מאותת על פריצת דרך, אבל הדרך לייצור המוני עדיין ארוכה

    הדמיית קמפוס אנבידיה המתוכנן להיבנות בקריית טבעון. צילום יחצ

    אנבידיה חנכה רשמית את המרכז בקרית טבעון; האיכלוס הראשוני צפוי ל-2031

    תחזית SEMI: מכירות ציוד לייצור שבבים יגיעו לשיא של 156 מיליארד דולר ב־2027

    תחזית SEMI: מכירות ציוד לייצור שבבים יגיעו לשיא של 156 מיליארד דולר ב־2027

    מטה אנבידיה בעמק הסיליקון. צילום יחצ

    אנבידיה רוכשת את SchedMD, מפתחת Slurm — מתזמן הקוד הפתוח הנפוץ במחשבי־על וב-AI

    מודל Nemotron 3 Nano הושק כמודל “משקולות פתוחות” עם ארכיטקטורת MoE, בעוד הדגמים הגדולים Super ו־Ultra צפויים במחצית הראשונה של 2026.

    אנבידיה השיקה את Nemotron 3: מודלים פתוחים לסוכני AI שפותח בישראל

    תעשיית השבבים בגרמניה. אילוסטרציה: depositphotos.com

    האיחוד מאשר הזרמת 623 מיליון אירו לשני מפעלי שבבים בגרמניה: GlobalFoundries בדרזדן ו-X-FAB בארפורט

  • בישראל
    גארי גולמבו, מנכ״ל MosaIC, שתייצג בישראל את SignOff Semiconductors. (צילום: באדיבות החברה)

    SignOff Semiconductors הודיעה על פתיחת פעילות מכירות בישראל בשיתוף MosaIC

    לוגו סינופסיס. צילום יחצ

    הפיטורים בסינופסיס הגיעו גם לישראל. לאחר רכישת Ansys צפויה לפטר בין 20 ל-25 עובדים! חלקם כבר פוטרו

    אתר אנבידיה ביוקנעם. צילום יחצ

    הקמפוס של אנבידיה בקריית טבעון מתקרב לחתימה: 90 דונם בהנחה וללא מכרז

    מימין לשמאל - פאבל וילק ויוליה מילשטיין – אבנט אייסיק. ד''ר ליאוניד יאביץ, פרופ' אדם תימן, פרופ' אלכס פיש – אוניברסיטת בר אילן. קרדיט – יוני רייף

    אבנט אייסיק ואוניברסיטת בר-אילן משיקים מרכז חדשנות לצ'יפלטים מהדור הבא

    בכירי קוונטום טרנזיסטורס. צילום יחצ

    Quantum Transistors מדווחת על נאמנות של 99.9988% בשער דו־קיוביטי מבוסס יהלום

    מטוס מתוצרת איירבוס. עושה שימוש ברכיבים מודפסים של סטרטסיס. צילום יחצ

    סטרטסיס מאיצה את הייצור של יצרנית המטוסים איירבוס:200 אלף רכיבים, מתוכם 25 אלף השנה, הודפסו בתלת ממד

  • מדורים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית (AI/ML)
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫שבבים‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • תקשורת מהירה
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
  • מאמרים ומחקרים
  • צ'יפסים
  • Chiportal Index
    • Search By Category
    • Search By ABC
No Result
View All Result
Chiportal
  • עיקר החדשות
    ליתוגרפיית EUV. אילוסטרציה: depositphotos.com

    אב־טיפוס EUV סיני בשֶׁנְגֶ’ן מאותת על פריצת דרך, אבל הדרך לייצור המוני עדיין ארוכה

    הדמיית קמפוס אנבידיה המתוכנן להיבנות בקריית טבעון. צילום יחצ

    אנבידיה חנכה רשמית את המרכז בקרית טבעון; האיכלוס הראשוני צפוי ל-2031

    תחזית SEMI: מכירות ציוד לייצור שבבים יגיעו לשיא של 156 מיליארד דולר ב־2027

    תחזית SEMI: מכירות ציוד לייצור שבבים יגיעו לשיא של 156 מיליארד דולר ב־2027

    מטה אנבידיה בעמק הסיליקון. צילום יחצ

    אנבידיה רוכשת את SchedMD, מפתחת Slurm — מתזמן הקוד הפתוח הנפוץ במחשבי־על וב-AI

    מודל Nemotron 3 Nano הושק כמודל “משקולות פתוחות” עם ארכיטקטורת MoE, בעוד הדגמים הגדולים Super ו־Ultra צפויים במחצית הראשונה של 2026.

    אנבידיה השיקה את Nemotron 3: מודלים פתוחים לסוכני AI שפותח בישראל

    תעשיית השבבים בגרמניה. אילוסטרציה: depositphotos.com

    האיחוד מאשר הזרמת 623 מיליון אירו לשני מפעלי שבבים בגרמניה: GlobalFoundries בדרזדן ו-X-FAB בארפורט

  • בישראל
    גארי גולמבו, מנכ״ל MosaIC, שתייצג בישראל את SignOff Semiconductors. (צילום: באדיבות החברה)

    SignOff Semiconductors הודיעה על פתיחת פעילות מכירות בישראל בשיתוף MosaIC

    לוגו סינופסיס. צילום יחצ

    הפיטורים בסינופסיס הגיעו גם לישראל. לאחר רכישת Ansys צפויה לפטר בין 20 ל-25 עובדים! חלקם כבר פוטרו

    אתר אנבידיה ביוקנעם. צילום יחצ

    הקמפוס של אנבידיה בקריית טבעון מתקרב לחתימה: 90 דונם בהנחה וללא מכרז

    מימין לשמאל - פאבל וילק ויוליה מילשטיין – אבנט אייסיק. ד''ר ליאוניד יאביץ, פרופ' אדם תימן, פרופ' אלכס פיש – אוניברסיטת בר אילן. קרדיט – יוני רייף

    אבנט אייסיק ואוניברסיטת בר-אילן משיקים מרכז חדשנות לצ'יפלטים מהדור הבא

    בכירי קוונטום טרנזיסטורס. צילום יחצ

    Quantum Transistors מדווחת על נאמנות של 99.9988% בשער דו־קיוביטי מבוסס יהלום

    מטוס מתוצרת איירבוס. עושה שימוש ברכיבים מודפסים של סטרטסיס. צילום יחצ

    סטרטסיס מאיצה את הייצור של יצרנית המטוסים איירבוס:200 אלף רכיבים, מתוכם 25 אלף השנה, הודפסו בתלת ממד

  • מדורים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית (AI/ML)
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫שבבים‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • תקשורת מהירה
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
  • מאמרים ומחקרים
  • צ'יפסים
  • Chiportal Index
    • Search By Category
    • Search By ABC
No Result
View All Result
Chiportal
No Result
View All Result

בית דפי האתר ושונות בלוגים ‫פינתו של גרי סמית סוללה ניידת לטעינת רכבים חשמליים

סוללה ניידת לטעינת רכבים חשמליים

מאת אבי בליזובסקי
24 יולי 2017
in ‫פינתו של גרי סמית
general4
Share on FacebookShare on TwitterLinkedinWhastsapp

הסטרטאפ הגרמני BVB מפתח פתרון לבעיית הטווח של רכבים חשמליים באמצעות פלטפורמת 3DEXPERIENCE * "יצרנו מודולים שונים של הסוללה באופן נפרד וחיברנו אותם ביחד כמו מערכת לגו"

 

הסטרטאפ הגרמני, BVB Innovate, מפתח סוללה ניידת לטעינת רכבים חשמליים. את הסוללה, המועמסת על נגרר, ניתן למקם בקלות בנקודות אסטרטגיות לאורך כבישים ובאתרים חיוניים, והיא אף מאפשרת לבצע טעינה תוך כדי נסיעה. לצורך תכנון המוצר , בחר BVB בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, ובפתרון הייעודי לתעשייה Mobility Accelerator בענן. הפתרון של דאסו סיסטמס מאפשר לחברה לשתף פעולה בענן עם מעצבים ויצרנים חיצוניים, לרכז את כל הנתונים והידע במקום אחד לצורך שימוש חוזר, ולבצע אנליזה ובחינה וירטואלית של התכנון החדשני.

החזון של ד"ר מנפרד באומרטנר, מייסד BVB, שחשב על רעיון הסוללה הניידת לפני 10 שנים, הוא שכולם יחוו את ההנאה של נהיגה במכונית חשמלית, ללא חשש להישאר עם בטרייה ריקה באמצע כביש מהיר ללא תחנת טעינה.
"ב- BVB אנו אוהבים ניידות חופשית", הוא אומר. "הסוללה הניידת שלנו, ה- Mobat, מועמסת על נגרר ויכולה להיות ממוקמת בכל מקום בו אתה מחנה, או להתחבר למכונית כדי לטעון את הסוללה בזמן שאתה נוהג כדי להאריך את טווח הנסיעה", מסביר באומגרטנר. "מכוניות חשמליות מסוימות יכולות לנסוע 200 עד 300 קילומטרים אבל הן יקרות, ודורשות תחנות לסופר-טעינה כדי לטעון את הסוללות שלהן. עם Mobat, אתה יכול לטעון את המכונית בכל מקום ב- 15 דקות עד שעה, תלוי ביצרן, וללא צורך בתשתית טעינה יקרה".

האתגר העסקי המרכזי של הסטרטאפ הקטן היה לפתח תפיסה חדשה לחלוטין של ניידות אלקטרונית. ב- BVB מאמינים כי עם מוצר אופנתי, עמיד ומאובטח, הם יכולים להגיע ליעד הזה. לצורך תכנון המוצר BVB בחרה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס והפתרון הייעודי לתעשייה Mobility Accelerator בענן.
שיקול מרכזי בבחירת 3DEXPERIENCE בענן היה ש"טכנולוגיות התכנון והעיצוב של דאסו סיסטמס משמשות רבים מהשותפים שלנו בתעשיית הרכב, דבר שמקל עלינו להחליף מידע ולשתף איתם פעולה", אמר באומגרטנר. "רצינו להבטיח כי גורמים שונים העובדים על פרויקט זה יוכלו לעבוד בצורה חלקה והענן הוא אידיאלי לשם כך. יותר מכך, אנו לא צריכים לדאוג לגבי הקמת תשתית IT ייעודית שתגזול זמן ותהיה יקרה לניהול".

כך לדוגמא, החברה חברה למעצב איטלקי בבית הספר לעיצוב במילאנו, אשר פיתוח עבורה את העיצוב המעוגל הייחודי של ה- Mobat.

"בעוד טעינה מהירה היא דרישה ברורה, גם עיצוב נאה הוא מרכיב חשוב", אומר באומגרטנר. "הסוללה הניידת, אשר תשווק החל מ- 2018, זמינה למעשה להזמנה מוקדמת באתר החברה, והמשוב שאנו מקבלים מלקוחות הוא חיובי מאוד. הם אוהבים את האסתטיקה ואת הרעיון".

שיתוף הפעולה בענן מייעל את העבודה גם מול היצרנים: "אנו כרגע מחליפים קבצי STEP עם היצרן, אבל רואים בפלטפורמת 3DEXPERIENCE כהזדמנות לייעל את חילופי הנתונים על בסיס גישה מבוססת תפקיד לענן שלנו. אם הם יכולים לגשת לסביבה שלנו, הם יכולים להשתתף בתהליך התכנון ולתקשר עמנו לגבי מגבלות ייצור, כך שהמעצבים שלנו יקחו בחשבון את המגבלות כבר מההתחלה. התוצאה תהיה תהליך זורם יותר וייצור מוצלח בפעם הראשונה", אומר באומגרטנר.

"בטיחות, גם היא נמצאת במוקד", אמר באומגרטנר. "מכיוון שיש לך חפץ עם מתח גבוה שנגרר על ידי מכונית ב- 120 קמ"ש, הוא נתון רעידות, תנאי מזג אוויר קיצוניים וחשיפה לתאונות. בעוד אנו משתמשים בסוללת ליתיום סטנדרטית, כמו זו המשמשת את טסלה או BMW i3, אנו מתכננים אותה בדרך חדשה לחלוטין, כך שהיא מספקת טעינה מהירה ויכולה לעמוד בטמפרטורות קיצוניות מערב הסעודית ועד נורווגיה. המוצר שלנו הוא קומפקטי מאוד, וכל מילימטר בו מנוצל".

החומרה של Mobat חייבת לעמוד בתקינה ולהיבחן באופן יסודי לפני שהיא יוצאת לשוק. "באמצעות הפעלת פלטפורמה המשלבת את כל הנתונים שלנו, מתאפשר לנו להציג למפקחים את השלבים השונים של תהליכי התכנון ואת העמידה שלנו בתקנות בטיחות".

באמצעות מאפייני הסימולציה והאנליזה של פלטפורמת 3DEXPERIENCE, BVB תוכל לבחון באופן וירטואלי את התכנון שלה, ולבצע אופטימיזציה מתמשכת. אחד מהתחומים שהחברה בוחנת כיום הוא לבחון ניהול תרמי ותהליכי קירור, כדי ללמוד האם הסוללה מתקררת מספיק בזמן הטעינה".

BVB משתמשת באפליקציית CATIA כדי לתכנן את הסוללה מקצה לקצה: "יצרנו מודולים שונים של הסוללה באופן נפרד וחיברנו אותם ביחד כמו מערכת לגו, בהתאם למאפייני הסוללה, כגון עוצמת הסוללה, מהירות הטעינה או האם ה- Mobat דורש טעינה בזמן נהיגה".

{loadposition content-related}
אבי בליזובסקי

אבי בליזובסקי

נוספים מאמרים

Junk99
‫פינתו של גרי סמית

מיחזור יעיל ונקי של פסולת אלקטרונית

Spine surgery
‫פינתו של גרי סמית

רובוט בעל ׳ידיים׳ ומשקפי מציאות רבודה ישפרו את את הדיוק בניתוחי עמוד שדרה

Prism-rainbow-black.svg
‫פינתו של גרי סמית

שילוב בין ננופוטוניקה ולמידה עמוקה יאיץ פיתוח מבנים ננומטרים

general4
בינה מלאכותית (AI/ML)

בנג'מין חדד, אקסנצ'ר: אנו הולכים לקראת עתיד של שיתוף פעולה בין אדם ומכונה

Next Post
aharon_aharon

מועצת רשות החדשנות אישרה תכנית להכשרה מהירה לתעשיית ההיי-טק בהיקף של 10 מיליון ש"ח

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  • הידיעות הנקראות ביותר
  • מאמרים פופולאריים

הידיעות הנקראות ביותר

  • מתג X2 של Xsight Labs ישמש כליבת הרשת בלווייני…
  • מיקרון יוצאת משוק הזיכרון לצרכן כדי להתמקד בשבבי…
  • Quantum Transistors מדווחת על נאמנות של 99.9988%…
  • שבבי TPU של גוגל מעלים את מפלס הלחץ על OpenAI…
  • אבנט אייסיק ואוניברסיטת בר-אילן משיקים מרכז חדשנות…

מאמרים פופולאריים

  • לקרב את המחשבים ליעילות האנרגטית של המוח
  • מדענים צפו בהיפוך ספיני אלקטרון בתוך 140 טריליוניות השנייה

השותפים שלנו

לוגו TSMC
לוגו TSMC

לחצו למשרות פנויות בהייטק

כנסים ואירועים

כנסים ואירועים

כנס ChipEx2026 יערך ב-12-13 במאי, 2026. הכנס מיועד לכל העוסקים בתעשיית הסמיקונדקטור  כולל מהנדסים, מומחים מקצועיים ובכירים.

ChipEx2026 will be held on May 12-13, 2026. The conference is intended for everyone involved in the semiconductor industry, including engineers, professional experts, and senior executives.

לחץ לפרטים

הרשמה לניוזלטר של ChiPortal

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו


    • פרסם אצלנו
    • עיקר החדשות
    • הצטרפות לניוזלטר
    • בישראל
    • צור קשר
    • צ'יפסים
    • Chiportal Index
    • TapeOut Magazine
    • אודות
    • מאמרים ומחקרים
    • תנאי שימוש
    • כנסים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫שבבים‬
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬

    השותפים שלנו

    כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

    דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

    No Result
    View All Result
    • עיקר החדשות
    • בישראל
    • מדורים
      • אוטומוטיב
      • בינה מלאכותית (AI/ML)
      • בטחון, תעופה וחלל
      • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
      • ‫יצור (‪(FABs‬‬
      • ‫צב"ד‬
      • ‫שבבים‬
      • ‫רכיבים‬ (IoT)
      • ‫תוכנות משובצות‬
      • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
      • ‫‪FPGA‬‬
      • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
      • תקשורת מהירה
    • מאמרים ומחקרים
    • צ'יפסים
    • כנסים
    • Chiportal Index
      • אינדקס חברות – קטגוריות
      • אינדקס חברות A-Z
    • אודות
    • הצטרפות לניוזלטר
    • TapeOut Magazine
    • צור קשר
    • ChipEx
    • סיליקון קלאב

    כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

    דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס