איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל החברה: "עם הכנסות מעל 500 מיליון דולר בארבעת הרבעונים האחרונים, אנו מקדימים את היעד שהצבנו ומממשים את "נובה 500" כבר השנה"
נובה (ת"א: נובה; נאסד"ק: (NVMI דיווחה על תוצאות כספיות לרבעון השני של שנת 2022 ולתקופה שהסתיימה ב- 30.06.2022.
ההכנסות ברבעון השני של 2022 הסתכמו ב-141.6 מיליון דולר, עליה של 6% בהשוואה לרבעון הראשון של 2022, ועליה של 45% בהשוואה לרבעון השני של 2021.
שיעור הרווח הגולמי ברבעון השני של 2022 עמד על 57%; זהה לנתון שהוצג ברבעון הראשון של 2022 וברבעון השני של 2021.
ההוצאות התפעוליות ברבעון השני של 2022 הסתכמו ב-43.4 מיליון דולר, בהשוואה ל-39 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2022, ובהשוואה ל-28.7 מיליון דולר ברבעון השני של 2021.
על בסיס GAAP, החברה דיווחה על רווח נקי של ב-34.9 מיליון דולר, או 1.09 דולר למניה בדילול מלא ברבעון השני של 2022. זאת בהשוואה לרווח נקי של 34.2 מיליון דולר, או 1.07 דולר למניה בדילול מלא, ברבעון הראשון של 2022, ובהשוואה לרווח נקי של 22.9 מיליון דולר, או 77 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השני של 2021.
על בסיס Non-GAAP, החברה דיווחה על רווח נקי שהסתכם ב-39.5 מיליון דולר, או 1.24 דולר למניה בדילול מלא, ברבעון השני של שנת 2022. זאת בהשוואה לרווח נקי של 41.5 מיליון דולר, או 1.3 דולר למניה בדילול מלא ברבעון הראשון של 2022, ובהשוואה לרווח נקי של 26.9 מיליון דולר, או 90 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השני של 2021.
"נובה דיווחה על תוצאות חזקות לרבעון השני של שנה. התוצאות מדגימות את העוצמה של החברה בכל קווי המוצרים הכוללים מדידת ממדים, מדידת חומרים ואנליזות כימיות. הביצועים העסקיים שלנו הניבו שיא רבעוני נוסף בהכנסות שהגיעו לקצה העליון של תחזית החברה." אמר איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה. "עם הכנסות בגובה של למעלה מ-500 מיליון דולר בארבעת הרבעונים האחרונים, נובה מממשת את "נובה 500", התוכנית האסטרטגית שלנו שחיזקה את יסודות החברה לתמיכה בצמיחה האורגנית והאי-אורגנית שלנו בטווח הארוך. צבר ההזמנות המוצק שלנו והביקוש הגובר למוצרים של נובה בדורות השבבים השונים, מהווים רוח גבית לתוכנית שלנו להמשיך בצמיחה רווחית גם השנה."