איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה: "תוצאות אלה מדגישות את יכולתנו לנווט בהצלחה בסביבה הגלובלית והדינאמית שמושפעת מהתפרצות נגיף ה- COVID-19. הצלחת המהלכים הנחושים שנקטנו לשמירת שרשרת האספקה ויכולות הייצור שלנו, תוך הבטחת רציפות עסקית, ניכרת בהישגנו ברבעון זה"
נובה מדווחת על תוצאות כספיות לרבעון השני 2020. ההכנסות ברבעון השני של 2020 הסתכמו ב-62.6 מיליון דולר, עליה של 2.6% בהשוואה לרבעון הראשון של 2020, ועליה של 22.4% בהשוואה לרבעון השני של 2019. שיעור הרווח הגולמי ברבעון השני של 2020 עמד על 58.5%, בהשוואה לשיעור רווח גולמי של 56.3% ברבעון הראשון של 2020, ובהשוואה לשיעור רווח גולמי של 55.0% ברבעון השני של 2019.
ההוצאות התפעוליות ברבעון השני של 2020 הסתכמו ב-26.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-21.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2020, ובהשוואה ל-21.3 מיליון דולר ברבעון השני של 2019.
על בסיס GAAP, החברה דיווחה על רווח נקי שהסתכם ב-8.7 מיליון דולר, או 30 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השני של 2020. זאת בהשוואה לרווח נקי של 11.7 מיליון דולר, או 41 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון הראשון של 2020, ובהשוואה לרווח נקי של 6.5 מיליון דולר, או 23 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השני של 2019.
על בסיס Non-GAAP, שאינו כולל הפחתת נכסים בלתי מוחשיים בגין רכישות, הוצאות בגין תגמול מבוסס מניות, הוצאה חד פעמית הקשורה לפעולה בלתי מורשית שבוצעה ע"י מוסד פיננסי ללא אישור החברה, עלויות מעברי משרדים, שערוך התחייבויות לטווח ארוך והשפעת מיסוי על התאמות Non-GAAP, החברה דיווחה על רווח נקי שהסתכם ב-13.5 מיליון דולר, או 47 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השני של שנת 2020. זאת בהשוואה לרווח נקי של 13.5 מיליון דולר, או 47 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון הראשון של 2020, ובהשוואה לרווח נקי של 9.0 מיליון דולר, או 32 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השני של 2019.
המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב יתחדש עם פתיחת המסחר בבורסת הנאסד"ק.
תגובת ההנהלה
"תוצאותינו ברבעון השני תואמות את ציפיותינו ואת תחזיות החברה המוקדמות. תוצאות אלה מדגישות את יכולתנו לנווט בהצלחה בסביבה הגלובלית והדינאמית שמושפעת מהתפרצות נגיף ה- COVID-19. הצלחת המהלכים הנחושים שנקטנו לשמירת שרשרת האספקה ויכולות הייצור שלנו, תוך הבטחת רציפות עסקית, ניכרת בהישגנו ברבעון זה. במהלך הרבעון השני המשכנו להוציא לפועל בצורה מיטבית את תוכניותינו והשגנו אבני דרך חשובות בהטמעת מוצרים חדשים אצל מספר לקוחות מובילים" ציין איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה. "למרות אי הודאות בשווקים, אנחנו ממשיכים להיות ממוקדים בצמיחת החברה תוך מינוף הביקוש הנוכחי היציב למוצרי החברה".